Thursday, July 19, 2007

ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ



Σήμερα ήταν μια πολύ καλή μέρα για την πνευματική μου ηρεμία μέχρι που ένας καλός φίλος για να μου δείξει τα χάλια μας μου έστειλε την παραπάνω φωτό από κάποιο περιφερειακό πανεπιστήμιο. Είναι αποσπάσματα από τα γραπτά 15 φοιτητών σε σχολή θετικών επιστημών, όπου ο καθηγητής απομόνωσε τις πανομοιότυπες φράσεις και τις σχολίασε.Κι αυτό γιατί οι φράσεις δεν ήταν μόνο πρωτότυπες αλλά τις "εμπνεύστηκαν" ταυτοχρόνως 15 φοιτητές.Θα μου πεις, μα καλά μην είσαι και εσύ τόσο δυσκοίλιος, αμέσως να κατηγορήσεις τα παιδιά για μια αντιγραφούλα.Το Χαρτί θέλουν να πάρουν, να τελειώνουν με αυτή την υπόθεση, αν είναι αγόρια να κάνουν το φανταρικό και αργότερα θα δούμε.Εκείνος ο θείος στο υπουργείο ή καμια προκύρηξη για το Δημόσιο...κάτι θα γίνει και για εμάς, κανείς δεν θα πάει χαμένος, για όλους έχει ο θεός.

Θα μπορούσα να μπω σε λεπτομέρειες του τύπου:
1. Aυτή είναι η νέα ονοματολογία για τις διαφορικές εξισώσεις?
2. Υπάρχει εκτός από τη φυγόκεντρο δύναμη και η αυγόκεντρος δύναμη?
3. Αν συνδυαστεί η φυγόκεντρος με την αυγόκεντρο δύναμη προκύπτει το γραπτό αυγολέμονο?
4. Πότε επιτέλους θα μπουν εκθέτες και στα κινητά και περισσότερα μαθηματικά σύμβολα?
5. Γιατί θα πρέπει ο φοιτητής να γνωρίζει σε τι εξετάζεται?
6. Θα πρέπει ένας φοιτητής να έχει βασικές γνώσεις?
7. Θα πρέπει ένας φοιτητής να διαθέτει κοινή λογική?
8. Τα δωρεάν συγγράματα δεν χρησιμοποιούνται μόνο σαν διακοσμητική άποψη στη βιβλιοθήκη?
9. Γιατί πρέπει να υπάρχουν οι εξετάσεις στα Πανεπιστήμια?
10. Γιατί πρέπει να μας επιτηρούν?
11. Γιατί δεν γίνεται να περνάω στο Πανεπιστήμιο και να μου δίνουν αυτομάτως το Χαρτί?
12. Γιατί δε γίνεται να μου ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ απευθείας δουλειά και αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα μόλις θα "απολυθώ" από το Πανεπιστήμιο?
13. Αφού το να πάρω το Χαρτί ήταν εύκολο δεν κάνω και ένα διδακτορικό?

Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και πολύ φοβάμαι ότι πέρα από νομοσχέδια και Υπουργούς Παιδείας στο τέλος ο ίδιος ο φοιτητής θα κάτσει στα έδρανα, με το ίδιο μυαλό και την ίδια νοοτροπία. Να είμαστε καλά να χαιρόμαστε τέτοια καμμένα μυαλά και όταν θα αναρωτιόμαστε γιατί οι πολιτικοί μας δεν έχουν καμία ευθύνη και δεν έχουν γνώση για το τι συμβαίνει γύρω τους δεν χρειάζεται να κατηγορήσετε την προηγούμενη γενιά για το χάος, αλλά αυτή που έρχεται. Ευτυχώς αυτή η γενιά έχει μάθει σε ουρανοκατέβατες λύσεις και σουρρεαλιστικές καταστάσεις που εμπεριέχουν και την επιφοίτηση από το Άγιο Πνεύμα και είμαι σίγουρος για το μέλλον.Χαίρομαι και ελπίζω για το μέλλον. Δεν φοβάμαι για το μέλλον. Όλα πάνε καλά και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα από καμμένα μυαλά.

41 comments:

Anonymous said...

Μπράβο ρε παιδιά..επιτέλους βγαίνει στη φόρα αυτό που λέμε ελληνική παιδεία και να φανταστείτε ότι δεν είναι το μοναδικό που υπάρχει...το τι έχουν ακούσει τα όμορφα ροζ αυτιά μου δεν λέγεται...ασε που η αντιγραφούλα είναι το λιγότερο..τώρα σε νέα έκδοση καθώς εξελίσσεται το εκπαιδευτικό σύστημα, δεν περνάς το μάθημα και έχεις μπάρμπα στην κορώνη?..δεν είναι απαραίτητο να επιστρατεύσεις τίποτα και κανέναν..ένα απλό Phone call και το 3 γίνεται 5 και ...μετά απο μερικές ημέρες γίνεται 7, εφόσον έχει ξεχατεί και το θέμα..που ξέρεις η μόνη ανταλλαγή μπορεί να είναι το αυγολέμονο. Η απορία μου είναι αν προσφέρεται με "σούπα" ή χωρίς.. Αφού έτσι έχουν τα πράγματα το χαρτί αγαπητέ μου δίνεται έτσι απλά, η διαφορά είναι ότι δεν δίνεται σε όλους...

πετρούλα said...

να και κατι που δε μπορείς απλά να πάρεις ένα χάπι φακεμόλης.

Όλοι γινόμαστε επιστήμονες χωρίς παιδεία. Όλοι διεκδικούμε μια θεση σε ένα υποτιθέμενο όνειρο. Όλοι γυρεύουμε να τρουπώσουμε καπου

Κάτι πρέπει να αλλάξει. Δεν έχω εντοπίσει ακόμα τι...

λολιτα said...

Ξερεις ποσα απο αυτα τα μυαλα θα απολαμβανουν στο μελλον τα δικα σου προνομια????????


ουουουουκ ολιγα...

Nobody said...

Ως φυσικός σπεύδω να ερμηνεύσω τα γραπτά!

Φυγόκεντρο δύναμη έχουμε στην κυκλική κίνηση. Έχει σημείο εφαρμογής το κινητό, διεύθυνση την ακτίνα του κύκλου και φορά προς το κέντρο του κύκλου, κοντά στο περίπτερο στη γωνία.

Όπως ξέρουμε όλοι όμως, πολλές φορές ο κύκλος δεν βγαίνει καλός, γιατί δεν έχεις ούτε διαβήτη ούτε σάκχαρο ούτε γλαύκωμα ούτε καταρράκτη. Μπορεί ας πούμε να βγει σε σχήμα αυγού.
Τότε,αντί για φυγόκεντρο δύναμη έχεις αυγόκεντρο δύναμη. Το σημείο εφαρμογής αλλάζει ανάλογα με το στόχο. Η διεύθυνση και η φορά δεν δίνονται γιατί είναι προσωπικά δεδομένα του αυγού.

Σας αρέσει η εικονίτσα μου??????Ε?ε?ε?ε?ε?Ε?Ε?

Anonymous said...

Παιδια δειτε και τα δικα μου για να καταλαβετε..
Τι να πω..η κατασταση ειναι τραγικη στην ελληνικη εκπαιδευση (δε μου αρεσει να λεω παιδεια γιατι ειναι κατι διαφορετικο).
Τουλαχιστον μας δινει αρκετο υλικο για το μπλογκ!

Σταρχιδικές Φακεμόλες said...

Εγώ θα βγάλω νόμο να απαγορεύται με ποινή αποκεφαλισμού το σκονάκι στην Ιατρική. Πώς μπορούν και κάνουν σκονάκι άτομα που θα έχουνε στα χέρια τους ανθρώπινες ζωές, αυτό δεν το κατάλαβα ποτέ μου.

Anonymous said...

Ερωτηση:Τι κανουν 15 κυπριοι στο Ελληνικο Πανεπιστήμιο?
Απαντηση: Αυτα που σημειωσε ο καθηγητης...Προφανως φαινεται οτι οι 15 δεν γνωριζαν (χστο2) Ελληνικα.
-Αλλα και ελληνες να ηταν, γιατι αραγε θα επρεπε να ειχαν γνωσεις, αφου 1000 ευροπουλα περνει ο πτυχιουχος 1000 και ο αποφοιτος Λυκειου....

BioLogos said...

Προς όλους όσους κάνουν σχόλια.
Ότι ήταν να πω επι του θέματος το έχω πει στο ποστ.Επειδή δεν έχει νόημα να βγαίνω σφήνα ανάμεσα σας και να λέω μπάβο εσύ καλα τα λες και συμφωνούμε ή εσύ λες μαλακίες και είσαι ανεκδιήγητος, λόγω της ευαισθησίας του θέματος και επειδή με έχει ενοχλήσει πολύ, αυτή είναι η τελευταία παρέμβασή μου υπο τη μορφή σχολίων για αυτό το ποστ.

pølsemannen said...

Και που να δεις και τις πλαστοπροσωπίες στις εξετάσεις...

(Δύσκολες επιχειρήσεις, πραγματοποιούντο όταν τα κινητά ήταν ακόμα ακριβά σε καθηγητές χύμα που δεν έλεγχαν τα "πάσα". Και όχι σε κάνα περιφερειακό ΑΕΙ. Στο ΕΜΠ τα χω δει με τα ματάκια μου).

Τα χάλια μας τα μαύρα.

Αβγό = Η πηγή της ζωής το κέντρο.

Άρα αβγόκεντρος = κεντρομόλος.

Λίγη κοινή λογική χρειάζεται.

Και μετά αναρωτιόμαστε πως κυκλοφορούν τόσα "Στούκας" με πτυχίο ΑΕΙ.

Anonymous said...

@nobody σαν φυσικος πρεπει να σου πω πως σαν φυσικος εισαι για τα μπαζα! Και μαλλον και εσυ καπως ετσι περασες τις μηχανικες!
Η φυγοκεντρος εχει φορα αντιθετη πρως το κεντρο τοτ κυκλου!
ΚΑλυτερα να ξερουμε και 5 πραγματα πριν σχολιασουμε τους ασχετους!
Οσο για το ποστ: γελασα με την ψυχη μου! μπραβο στα παιδια!!!!

Nobody said...

Big deal την μπέρδεψα με την κεντρομώλο. Αν πεις το ονοματάκι σου και σε μας θα σου στείλουμε το νόμπελ με engraving.

Μην παίρνεις σοβαρά τις σκέψεις σου γιατί μπορεί να χαθείς μέσα σε αυτές χωρίς να το καταλάβεις

Anonymous said...

Εγω παλι θαυμαζω το ελληνικο μας συστημα. Το ιδιο συστημα που ζηταει δικατσα για επιστημονες απο δυτικη Ευρωπη. Αλλωστε, ως γνωστον, στα ελληνικα πανεπιστημια οι νομπελιστες κανουν ουρα για να προσληφθουν, ενω καθε ενα εχει τουλαχιστον 2-3 στη συνθεση του. Βεβαια, συμφωνα με τη γνωματευση του δικατσα, ενα πτυχιο βιολογιας απο αγγλικο πανεπιστημιο με δυο νομπελιστες καθηγητες αξιζει λιγοτερο απο το αντιστοιχο της Αλεξανδρουπολης, που απο το Μαρτιο δεν εχει να πληρωσει το ρευμα. Και ετσι, οπως ειπε και ο οικοδεσποτης μας, καταληγουμε αυτοεξοριστοι να κυνηγαμε το μαγικο δεντρο με τα χρυσα φυλλα εξω.

Και μετα θυμαμαι και μια περσυνη γνωριμια με μια κατα τα αλλα συμπαθητικη πιτσιρικα, φοιτητρια στο ΑΠΘ , να λεει με τουπε "αν θες να ξερεις, τα ελληνικα πανεπιστημια δεν εχουν τιποτε απολυτως να ζηλεψουν απο τα ξενα!"

BioLogos said...

Kατ΄εξαίρεση μπαίνω παραβιάζοντας αυτό που είπα παραπάνω μόνο και μόνο για το συνάδελφο Δημήτρη.
Μήτσο περα από ολες τις συμπτώσεις μάλλον έχουμε γνωρίσει την ίδια...μήπως ήταν προπτυχιακός στο βιολογικό?Αυτό που είπες για το μοριακής βιολογίας και γενετικής στην Αλεξανδρούπολη ισχύει όπως και το ότι κάναν εργαστήρια ... εικονικά μέσω βιβλίων.Διάβαζαν τα πρωτόκολα και το φαντάζοταν τα παιδιά.Αμαρτωλές ιστορίες, όπου σε αυτή την περίπτωση ο κάθε φοιτητής πληρώνει πολιτικές αμαρτίες λόγω έλλειψης κονδυλίων (τα αναλώσιμα και το στήσιμο εργαστηρίων κοστίζουν πολλά).

ΥΓ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΗ ΝΟΜΠΑΝΤΥ!!!

Nobody said...

Αγάπουλα μουυυυυυυυυυυυυυυυυ.......είσαι γλύκας.



Βασικά ο ανώνυμους ανώνυμους έχει δίκιο και ας τον πήρα από το άγριο.
Βιάστηκα να γράψω το σχόλιο και έγραψα μαλακία...

Ευχαριστώ για την υποστήριξη.

Jane E. said...

Καλά ζήτω, ζήτω, χιπ χιπ

πετρούλα said...

πλακα πλακα.....δε θυμαμαι ποτε να ελέγξανε το πάσο μου

Anonymous said...

Paidia, eho tin e3is aporeia, k min me parete me tis petres.. eseis dld den antigrapsate pote? se ola ta mathimata pou pigainate na e3etasteite, pigainate diavasmenoi k den antigrapsate pote? nta3ei, simfono genika me osa lete, alla kathos oi antigrafes den einai i e3airesi alla o kanonas, as koita3oume prota ta dika mas halia k meta na kra3oume tous ipoloipous. (ok, o biologos den ehei antigrapsei pote, einai mia dianoia, enas theos, enas mellontikos nobelistas. eeee fantastike biologe? :P)
k kati asheto... pesta zipzap, pou erhontai oi kiprioi k klevoun tis theseis ton ellinon sta panepistimia horis na 3eroun... aftis tis apopsis den eisai?i kano lathos?

Nobody said...

@Αθηνά

Στο εξωτερικό που σπούδασα οι εξετάσεις μας ήταν ως εξής. Δίναμε μία φορά το χρόνο. Σε μία τεράστια αίθουσα γυμναστηρίου με θρανία αραδιασμένα σε σειρές αραιά το ένα από το άλλο, και με ένα μαθητή το καθένα. Δεν επιτρεπόταν να φέρεις ούτε τσάντα, ούτε κασετίνα, ούτε μπουφάν ούτε νερό!! Αν διψούσες, σήκωνες το χέρι και σου έφερνε ποτήρι νερό ο επιτηρητής. Ένας από τους δεκάδες επιτηρητές δηλαδή που τένιζαν την αίθουσα πάνω κάτω. Επίσης στην αίθουσα υπήρχαν άτομα του γραφείου εξετάσεων,καθηγητές (όχι πάντα). Υπήρχε επίσης ένα μπαλκονάκι, πάνω στο οποίο υπήρχαν μερικοί επιτηρητές για να έχουν πανοραμική θέα.
Αν είχες κότσια να αντιγράψεις....σε έπιαναν αμέσως!!

Όταν έκανα το διδακτορικό μου έκανα 2 χρόνια ως επιτηρήτρια!! Πιάσαμε πανεύκολα πολλά σκονάκια!! Δε λέω ότι δεν μας ξέφυγε κανένα. Αυτό που λέω είναι ότι 85% τουλάχιστον των φοιτητών, έπαιρναν το βαθμό που τους άξιζε στις εξετάσεις!!

Τέλος, να σου πω ότι δεν έχεις πολλές ευκαιρίες να δώσεις ένα μάθημα. Αν κάνεις resit μία εξέταση, όσο και να γράψεις, σου δίνουν τη βάση!!!

Σου φαίνεται να υπάρχουν επιλογές για αντιγραφές?Γιατί να μην είναι έτσι τα παν/μια της Ελλάδας? ΓΙατί να καθόμαστε και να κάνουμε πορίες και απεργίες και καταλήψεις για να υπερασπιζόμαστε τους αιώνιες στούρνους?!!!

Anonymous said...

@nobody "ΓΙατί να καθόμαστε και να κάνουμε πορίες και απεργίες και καταλήψεις για να υπερασπιζόμαστε τους αιώνιες στούρνους"

Γιατι ενας αιωνιος στουρνος σου ειπε τι φορα εχει η φυγοκεντρος!!! Εμεις εδω στο ελλαντα μπορει να τα μαθαινουμε αργα αλλα τα μαθαινουμε καλα!
Thermos AKA (anonymous)!

Anonymous said...

Στα περι αντιγραφης, εχει δικιο η Νομπαντυ, τουλαχιστον για την Αγγλια. Πρωτα απο ολα, ειναι θεμα νοοτροπιας. Στην Ελλαδα ο σκοπος αγιαζει τα μεσα, εξω οχι παντα. Ετυχε σε "προοδο" να βγει ο εξεταστης εξω για κανενα τεταρτο, δεν μπηκε κανεις στον κοπο να αντιγραψει. Και βεβαια, στις τελικες εξετασεις του μαθηματος τα πραγματα ειναι ετσι αυστηρα, παρα πολλοι επιτηρητες και καμια επιεικεια στον αντιγραφεα. Την πρωτη φορα που θα σε πιασουν, χανεις το μαθημα (αρα πας πισω ενα εξαμηνο τουλαχιστον, και αν το μαθημα ειναι εαρινο και δεν προσφερεται το φθινοπωρο, αλλο ενα). Τη δευτερη, σου δινουν τα παπουτσια στο χερι και διαγραφεσαι οριστικα.

Ρε συναδελφε, ελεος ρε συ, ειπαμε, να υπαρχουν περιεργες συμπτωσεις, αλλα αν ξερουμε και την ιδια σνομπιτσα εκκολαπτομενη συναδελφο το ξεφτιλισαμε το θεμα!!
ΥΓ: Το βλογιον σου δεν με πολυσυμπαθει, την πρωτη φορα δεν δεχοταν το κομμεντ και επρεπε να το ξαναγραψω :(

Anonymous said...

@athina. Oxi den eimai aytis tis apopsis genika,alla to oti mpainoun sta EP me diaforetikes eksetaseis (pio eukoles), apla meiwnei ligo(?) to epipedo twn foititwn.As er8oun -Ellines einai sto katw katw- alla me koines eksetaseis.....

Anonymous said...

ΓΙατί να καθόμαστε και να κάνουμε πορίες και απεργίες και καταλήψεις για να υπερασπιζόμαστε τους αιώνιες στούρνους?!!!

ayto einai aplo...Giati otan eginan eksetaseis eisagwgis sta EP aytoi oi aiwnioi egrapsan kalitera apo kapoious allous- poy san lysi brikan tis spoudes sto ekswteriko..
Gia pollous isxuei i parimia: osa den ftanei i alepou ta kanei kremastaria...
-Oi pories kai oi apergies ginontai giati oi mis8oi einai idioi me aytous tis ka8aristrias.
Sou lew loipon EGW o aiwnios stournos: Kai giati na teleiwsw afou to ptuxio mou exei tin idia baritita kai aksia me to apolitirio likeiou? afou douleia den 8a brw...
Apo anergos kalitera foititis...
H koinwniki prosfora einai megali.....
Den iparxei megalo pososto anergias sta xartia toulaxiston....

Nobody said...

@Ζιπζαπ

"ayto einai aplo...Giati otan eginan eksetaseis eisagwgis sta EP aytoi oi aiwnioi egrapsan kalitera apo kapoious allous- poy san lysi brikan tis spoudes sto ekswteriko.."

Είσαι σίγουρος ότι έτσι έγινε? Καρατσεκαρισμένο? .......

Anonymous said...

@nobody
dld to zitoumeno kata tin apopsi sou einai na kanoun kaliteri douleia oi epitirites, k ohi na alla3ei i nootropia tou mesou foititi.
k kati allo, mallon den eheis megali epafi me tin elliniki pragmatikotita, oso afora tin anotati toulahiston ekpaidefsi... aftoi pou ehoun to tharros/thrassosna antigrapsoun, einai sinithos k aftoi pou teleionoun pio grigora :P.
oso gia tis katalipseis k tis poreies, ginane gia pollous logous, k ohi mono gia tous aionious foitites...

@zipzap
pos 3ereis oti oi e3etaseis pou dinoun oi kiprioi einai pio efkoles? episis an den kano lathos, to pososto ton kiprion se kathe sholi, kimainetai sto 5%. An afto to 5% katafernei na ri3ei toso poli to epipedo enos panepistimiou oste na ginetai aisthito, tote ti na po... mipos ftaiei kati allo?

Anonymous said...

@Ζιπζαπ

"aytoi oi aiwnioi egrapsan kalitera apo kapoious allous- poy san lysi brikan tis spoudes sto ekswteriko"

Αφ' ενος δεν ισχυει παντα, υπαρχουν ατομα που ειχαν μια χαρα βαθμους και φυγαν εξω. Αφ' ετερου, αυτο ειναι αλλη μια ενδειξη της παθογενειας του συστηματος. Ατομα που υποτιθεται οτι εχουν ολα τα ακαδημαικα προσοντα για τη φοιτηση τελικα να μην μπορουν να ανταποκριθουν στη σχολη τους. Ουτως η αλλως, το συστημα εισαγωγης ειναι τελειως αδικο προς τον ιδιο τον μαθητη, κανοντας την επιλογη σπουδων του ρουλετα. Ουτως η αλλως, η μεγαλη πλειοψηφια δεν ασχολειται με το να μαθει σε βαθος χρονου, αλλα μονο οσο χρειαζεται για να περασει τις πανελληνιες.

Η λυση σε αυτο ειναι πολυ απλη, αλλα κανεις δεν θα την τολμησει. Ελευθερη εισαγωγη (η τελος παντων πολυ πιο ελευθερη απο τωρα) σε καθε σχολη, και ξεσκαρταρισμα μεσα. Θες να μπεις ιατρικη? Μπες. Αλλα αν δεν περασεις Φυσιολογια δυο φορες, αντιο.

Nobody said...

Ναι Αθηνά η αλήθεια είναι ότι τα πτυχία μου τα πήρα από έξω. Ξέρω ότι οι πορείες γίνονται για πολλούς λόγους. Μερικοί από αυτούς τους λόγους με βρίσκουν σύμφωνη. Κάτι άλλο όμως που ξέρω, είναι ότι οι πορίες αυτές,άσχετα αν γίνονται για σωστούς ή λάθος λόγους, δείχνουν μία εικόνα χάους των ελληνικών παν/μίων σε όλους τους έξω περιλαμβανομένης και της Κύπρου!!!!!!!!!!! Έχουμε ξεφτιλιστεί γενικώς και δεν αναγνωρίζει πιστεύει κανένας ξένος ότι στα ελληνικά πανεπιστήμια γίνεται σωστή δουλειά. Και αυτό είναι άδικο γιατί ΟΛΟΙ οι Έλληνες απόφοιτοι που βγαίνουν έξω για μεταπτυχιακό φυσάνε!!! Αλλά δεν το μετράνε αυτό και μας κατατάσουν πολύ χαμηλά στα παν/μια του κόσμου!! Τώρα πια ακόμα και το Μετσόβειο!

Φίλε ζιπ-ζάπατις συμφωνώ μαζί σου για την ελεύθερη εισαγωγή στα παν/μια. Στη χώρα μας, το να μπεις στο παν/μιο μετρίεται μόνο από το πόσο καλά έγραψες. Δε μετράει το αν ενώ προετοιμαζόσουν για πανελλήνιες, αρρώστησες και την έβγαλες μέσα-έξω στα νοσοκομεία. Ούτε μετράει το αν πχ πέθαναν (χτύπα ξύλο) δικοί σου άνθρωποι και έπαθες ένα πανικό!! Μόνο σε κρίνουν...αν έγραψες χειρότερα από τους καλύτερους!!! Γι' αυτό βρωμάει το σύστημά μας!!! Γιατί δε μας δίνει ευκαιρίες!!!!!!!!!!!Και γι αυτό....δεν κάθομαι στην Ελλάδα!!!

Το να γίνει ελεύθερη η είσοδος όμως στα πανεπιστήμια....μαντέωτε τί προϋποθέτει.....ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝ/ΜΙΑ!!!
Πάμε πορία?!

Nobody said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

@Δημητρης η Βιολογος
Την εχεις βρει και εσυ την καραμελα και μιας και ειναι γλυκια την πιπιλας με τις ωρες!
Ποια ελευθερη εισαγωγη? τι συκρινεις?
Ποτε θα το καταλαβετε? Εδω ειναι Ελλαντα!!!!
Ας παρουμε για παραδειγμα την Ελβετια! Ποσοστο ανεργιας 0% (fact) Ποσοστο ατομων που συνεχιζουν σε ανωτατα εκπαιδευτικα ιδριματα 6%(fact)Μπορει μονο ενα πολυ μικρο μερος να σπουδαζει αλλα οι ανθρωποι εχουν απο πισω τεχνολογικη εκπαιδευση και φυσικα θεσεις εργασιας! Ετσι εκει σπουδαζει μονο οποιος εχει καυλα για την επιστημη και οχι ο καθε πικραμενος για να βγαλει λεφτα!
Στο ελλαδα για να βρεις δουλεια εχουμε καταντησει σαν τα μοντελα! Φτιαχνουμε και εμεις πορτοφολια ομως αντι να βαζουμε μεσα φωτογραφιες με τον κωλο μας βαζουμε χαρτια απο πτυχεια!
Αισχος
Για αυτο πες σε αυτους που σου βαζουν τις ιδεες για ελευθερη εισαγωγη να πανε να γαμηθουν και να κοιταξουν να βελτιωσουν λιγο τις υποδομες και την οικονομια αυτου του μπουρδελου που λεγετε Ελλαντα!

πετρούλα said...

Πάντα θεωρούσα την Παιδεία σαν ένα υπέρτατο αγαθό που όπως η Ελευθερία, η Δημοκρατία και η πίστη (σε ο,τιδηποτε πιστευει κανείς) δε μπορεί να εξαγοράζεται, να εμπορεύεται.

Το ελληνικό Πανεπιστήμιο ωστόσο τι προσφέρει; Οχι Παιδεία αλλά εκπαίδευση. Εκπαίδευση για να γίνεις μια παραγωγική μηχανή. Ποιον ενδιαφέρει αν θα βγεις ολοκληρωμένος άνθρωπος απο κει ή απλώς έτοιμος να καταλάβεις μια θέση (που συχνα είναι άσχετη με την εκπαιδευσή σου) στην παραγωγική διαδικασία.

Όσο το ελληνικό Πανεπιστήμιο είναι ένα απλώς ένα εκπαιδευτήριο τότε κανένας δε θα ενδιαφέρεται για το πως γίνεται η εκπαιδευτική διαδικασία (της οποίας μέρος είναι και οι γραπτές εξετάσεις)

griniaris said...

Prepei na sas pw oti imoun ekei k eksetastika k egw s auto to mathima prin liges meres pou eginan k auta ta skinika...
Exw ksenerwsei me to poso stournaria eimaste san sxoli eimaste gia gelia k gia klamata... oti k na peite dikio tha exete...

Anonymous said...

lol!!! pou brhkes th photo? Den hksera oti h "xarh" ths sxolis mou eixe ftasei kai sto diadiktio!!!

BioLogos said...

Λοιπόν ξαναπαραβιάζω την αυτοαπαγόρευσή μου καθώς δεν θέλω να κάνω ούτε το διαιτητή, ούτε να καπελώσω τις απόψεις του καθενός.
Αρχικά θέλω να πω ότι δεν μπορούμε να γενικολογούμε.Ούτε αν οι Κύπριοι δίνουν ευκολότερες εξετάσεις, ούτε αν οι πορείες και οι καταλήψεις έγιναν για τους στούρνους (υπάρχουν άτομα που ξέρουν γιατί κάνουν κατάληψη και οι μπάχαλοι που γουστάρουν να τα ξύνουν), ούτε αν τα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια σου εγγυώνται ότι θα μετατραπείς στον υπερεπιστήμονα.

Είναι μερικά μόνο από τα θέματα που είδα να κινούνται και χρειάζονται ξεχωριστό ποστ για να τα αγγίξουμε.Προσωπικά διαθέτω εμπειρία και από Ελλάντα και από Γερμανία και την προσωπική μου πάντα άποψη μπορώ να την καταθέσω χωρίς να σημαίνει ότι αποτελεί γενική αρχή, η οποία μπορεί να εφαρμοστεί επι παντός.Αλλά σε άλλη στιγμή.

Αυτό που εμένα μου τράβηξε την προσοχή με τη φωτό είναι πώς μπορεί ο ίδιος φοιτητής που μάχεται για τα δικαιώματά του, την επαγγελματική του αποκατάσταση (αν και πιστεύω ότι πρέπει να αποδεσμευθεί το πανεπιστήμιο από την αγορά εργασίας) και απαιτεί από το υπουργείο καλύτερη Παιδεία, την ίδια στιγμή ξεφτιλίζει τον ίδιο θεσμό τον οποίο υπηρετεί.Γιατί ο φοιτητής δεν είναι μαθητής.Δεν είναι σχολιαρόπαιδο που το ξυπνά η μαμά να παει στο σχολείο το πρωι με το ζόρι.Υποτίθεται ότι βρίσκεται σε μια σχολή, η οποία θα καθορίσει την επιστημονική του ταυτότητα, μέσω της οποίας θα δραστηριοποιηθεί και κοινωνικά και θα του αποδώσει κάποιο ρόλο και ευθύνη.Οπότε δεν μπορεί να δείχνει πλήρη έλλειψη σοβαρότητας και με τόσο χτυπητό τρόπο(έλεος, διαφορικές διδάσκονται και στο λύκειο) να απαξιώνει ένα μεγάλο ποσοστό το Πανεπιστήμιο για το οποίο αγωνίζεται και θέλει να το κάνει καλύτερο.

Πιστεύω και ελπίζω ότι πολλοί φοιτητές δεν έχουν βυθιστεί στη μιζέρια και τον ωχαδερφισμό και εκτός από όνειρα, μπορούν να πουν ότι έχουν και ένα όραμα αλλά και εμπειρία για να κάνουν κάτι στην Ελλάδα πέρα από τα τετριμμένα,είτε έχουν σπουδάσει στο εξωτερικό είτε στην Ελλάδα.

SPY said...

Ωχ ωχ ωχ... τι είδαν πάλι τα ματάκια μας... ήμαρτον...

Αυγόκεντρος..

Είναι αυτός ο ελληνικός χαβαλές, η ανευθυνότητα που οδηγεί στην εφαρμογή της θεωρίας της αρπαχτής.

Όπως μπορεί ο καθένας, αρκεί βέβαια να μη ζοριστεί.

Με κλεψίματα, κολπάκια, τσαπατσουλιές κλπ.. να περάσει ότι μάθημα μπορεί για να πάρει το χαρτί και ποιός τη χέζει τη γνώση.

Έχουμε βαρεθεί να το λέμε και να το ακούμε: Όλα από κει ξεκινούν. Από την Παιδεία. Οι επιπτώσεις αυτής της χαβαλεδιάρικης νοοτροπίας φαίνονται πεντακάθαρα στην ελληνική κοινωνία με τους ουκ ολίγους κακούς επαγγελματίες που βιώνουμε καθημερινά.

Anonymous said...

Μεγάλο θέμα, πολλές απόψεις. Θα πω κι εγώ τη δικιά μου. Έτσι κι αλλιώς τζάμπα είναι (ακόμα!).

Είναι εντελώς αποπροσανατολιστικό να κρίνεται και ενίοτε να κατακρίνεται το επίπεδο των φοιτητών από το επίπεδο των εξετάσεων και μάλιστα από κάποιες (για την ακρίβεια μία) εικόνα κάποιων γραπτών. Επίσης κατά την ταπεινή μου γνώμη (sic) είναι τουλάχιστον ατυχές να κρίνεις το επίπεδο ενός εκπαιδευτικού συστήματος και της (ενδεχομένως αμφιβόλου ποιότητας) παιδείας που "παράγει" από τον τρόπο με τον οποίο διενεργεί εξετάσεις ή ακόμα χειρότερα από τα αποτελέσματα αυτών.

Δεν υποστηρίζω το σύστημα. Το αντίθετο! Δεν υποστηρίζω όμως και την άκριτη (sic) κριτική που του ασκείται. Άλλο επιστήμη και άλλο εξετάσεις.

Αυτά τα πολλά. Βαριέμαι να γράψω άλλα. Έχω να προετοιμάσω και τα "σκονάκια" μου για την αυριανή εξέταση. Μόνο να μην με βάλουνε στην πρώτη σειρά, γιατί την έβαψα :-)

CU

ΥΓ. Αν κανείς έχει την εντύπωση ότι κάποιος γόνος πλούσιας οικογένειας που πληρώνει 100.000 δολλάρια το χρόνο σε μεγάλο αμερικαικό πανεπιστήμιο, υπάρχει περίπτωση να μην τελειώσει στα 4 χρόνια, ανεξάρτητα από την προσπάθεια που θα κάνει, τότε ζει σε άλλο κόσμο.

BioLogos said...

@nostart
Ξέρω ότι σου κλέβω χρόνο αλλά μια μικρή τοποθέτηση για αυτά που λες.Θα ξεκινήσω από το τέλος, όπου πολύ σωστά αναφέρεις ότι ένας γόνος θα πληρώσει και ότι και να κάνει θα πάρει το χαρτί.Γιατί το αναφέρεις όμως?Μήπως επειδή όσοι φοιτούν στο δημόσιο πανεπιστήμιο, όπου δεν πληρώνουν (σχετικό...ακριβά αστικά, άθλιες εστίες, υψηλά ενοίκια) δικαιούνται να πάρουν το χαρτί δια της πλαγίου οδού?Αισθάνομαι ότι όποτε γίνεται κριτική για τους φοιτητές τουλάχιστον, το θέμα αυτό αγγίζει τα όρια του ταμπού.Γιατί?

Αυτό που κρίνουμε(άκριτη κριτική είναι σχήμα οξύμωρο) με αφορμή την φωτό από τα γραπτά 15 ατόμων (αν και δεν το έχω διασταυρώσει πιθανολογώ ότι ήταν το 1/3 των εξεταζομένων)δεν είναι όμως το εκπαιδευτικό σύστημα αλλά η νοοτροπία αυτού του τύπου.Δεν μου έρχεται στο μυαλό κάποια δικαιολογία για να επιτρέπεται η λαμογιά με κάθε μέσο και τουλάχιστον τα αποτελέσματα αυτά είναι ενδεικτικά και για το επίπεδο γνώσεων.

Ακόμα, αν ήξερες για παράδειγμα ότι ακόμα και 5% των αποφοίτων της ιατρικής έχουν περάσει μεγάλο αριθμό μαθημάτων κατα αυτό τον τρόπο θα αισθανόσουν άνετα?Βέβαια μπορεί να πει κανείς ότι υπάρχουν φοιτητές που έχουν βγάλει σχολές με σκονάκια και τώρα διαπρέπουν.Ειλικρινά όμως εμένα αυτό δε μου λέει τίποτα απολύτως.

Anonymous said...

Μόλις ενημερώθηκα οτι το χαρτί της πόρτας μου εμφανίστηκε στην εδώ σελίδα.
Διάβασα τα σχόλια και διευκρινίζω ότι:
(α) οι δύο αυγόκεντροι πήραν 3 και οι βαθμοί έχουν φτάσει στην γραμματεία
(β) η 'νέα μορφή διαφορικής', σε 15 αντίτυπα, δεν είναι κυπριακή συλληψη (και γιατί θα έπρεπε να ήταν;)

BioLogos said...

O καθένας κάνει ότι σχόλιο θέλει και όντως η συσχέτιση με τους Κυπρίους ήταν ατυχής από τον ανώνυμο που το έθεσε έτσι.

Εγώ προσωπικά σας έυχομαι μόνο κουράγιο και λιγότερα αυγόκεντρα.

Anonymous said...

opws antilambanetai o mesos foithths thn logikh ths ellinikhs pragmatikothtas authn thn logikh thn efarmozei kai sthn diadikasia ths exetastikhs tou. Faulos kuklos... blepei oti h prospatheia tou (diavasma) den epeiferei apotelesma (arketes fores oxi panta...) paraththrei atoma me mikroterh prospatheia na exoun kalyteres apolabes (apo thema douleias eukairiwn akomh kai apodosh mathhmatwn... (komatopoihmenoi me mparmpa gnwstou tou kathhghth kai resta... oloi kseroume pws leitourgoun auta ) mpainoun sthn logikh oti kai gw m....kas eimai etsi tha poreutw.Apo thn allh oi kathhghtes blepoun kati tetoia margaritaria tous asprizoun ta mallia tous feugoun oi maseles kai prfanws koboun ton ekastote foithth. Dikaia an thelete thn gnwmh mou (augokentros... eleos) opote h olh katastash diaiwnizetai...

david santos said...

That this weekend either of peace and happiness for all the people of Greece. It does not have plus a fire

(Kammenos) Americanos Boston said...

Όσο περισσότερο καιρό περνάω σπουδάζοντας σε πανεπιστήμιο της Αμερικής, τόσο πιο μεγάλη απογοήτευση νιώθω για αυτό που έζησα ως προπτυχιακός φοιτητής στην Ελλάδα..

ΝΤΡΟΠΗ πια, ΕΛΕΟΣ!!

Anonymous said...

Kgr j dun l franksxxxlinks, hot xxx movies. Jbg m, bio wfamrn|upd zasvhey o qm gu.

Powered By Blogger