Wednesday, January 30, 2008

Διαολεμένες Συνήθειες

Αν και προσπάθησα να το αποφύγω , έπεσαν δύο οι προσκλήσεις για μπλογκοπαίχνιδο και δεν μπορούσα να κρύβομαι άλλο πίσω από τους θάμνους ως άλλος ματάκιας. Οι κ.κ Δρ. Φλάντζας και Κ. Πολσεμάνογλου, γνωστοί στους κοσμικούς κλίκους και κύκλους για την ελληνοορθόδοξη παιδεία τους και μεγάλο φιλανθρωπικό έργο, με προ(σ)κάλεσαν και δεν μπορώ να το αποφύγω.

Το "παιχνίδι" είναι απλό. Ο σκοπός είναι η καταγραφή (μετά από βαθιά σκέψη, διαλογισμό και 2 σοκοφρέτες) τριών (3-ΙΙΙ-τεεεριών) καθημερινών συνηθειών.


Συνήθεια Νο. 1
Όπως κάθε άνθρωπος ξυπνώντας το πρωί και δίχως να σιγουρευθώ ότι όλα τα μέλη του σώματός μου είναι στη θέση τους, κατευθύνομαι προς το μάτι της κουζίνας/ το βραστήρα/το σέηκερ του Koυϊκι ώστε να παρασκευάσω το αφέψημα-εθισμό. Όχι δεν είναι το Τσάι Κεϋλάνης αλλά ο καφές (γνωστός και ως γκαϊφές, φραπέΣ, ελληνικός, νες κοκ). Επειδή όμως προσέχω την υγεία μου τον συνοδεύω με τσιγάρο μόνο μετά από 15 min,διαδικασία που όπως έχουν δείξει πολυάριθμες μελέτες θωρακίζει την καρδιά και οπλίζει τον οργανισμό με αντιοξειδωτικές ουσίες.


Συνήθεια Νο. 2
Συνηθίζω να είμαι πάντα ενήμερος για θέματα πολιτισμού και επιστήμης. Για το λόγο αυτό παρακολουθώ ανελλιπώς την ποιοτική εκπομπή To catch a predator και για να προβληματιστώ πιο βαθιά αντλώ χρήσιμες πληροφορίες από διάφορες αναλύσεις της αμερικανικής ιστορίας και φυσικών φαινομένων.


Συνήθεια Νο.3
Αυτή είναι η αγαπημένη μου συνήθεια όσο κάθομαι πάνω από το φορητό (ελληνιστί λάμπτομπ). Μου αρέσει πάρα πολύ κατά τη διάρκεια της μέρας να στέλνω σε φίλους επιστήμονες, εργαζόμενους, ακαδημαϊκούς και ξύστες σε διάφορα μέρη του πλανήτη των Ελ, ό,τι θεωρώ πολύ ενημερωτικό ή χρήσιμο ώστε να ανέβει ο πνευματικός πύχης επιτέλους.
Τα κλασικά τόπικς για βαθύ και ειλικρινή προβληματισμό περιλαμβάνουν διάφορες συμβουλές για να ολοκληρώνει κάποιος σωστά κάτι, ποιό θα ήταν το κατάλληλο χαρτί τουαλέτας για τους άντρες, η ιστορική πορεία του Τσακ Νόρις και φυσικά οι απόψεις του Τομ Κρούζ περί Scientoλογίας.

Συνήθεια Νο. 4
Διατυμπανίζω συνέχεια ότι οι Γιαννιώτες είναι οι εκλεκτοί πάνω στην κούφια Γη.


Ρίχνω την πάσα στον Εμπεριστατωμένο,στην phd και το κρού των Ανώνυμων Αλκοολικών Επιστημόνων.

37 comments:

Blackened said...

swsto kai timio post,perilamvanei ta panta.fysika kai eimetha oi eklektoi,apodeiksh h yparksh enos transformer sto mwlo (optimus skalas)!

Anonymous said...

Σωστός ρε Βιολόγε!
Θα τιμήσω την πρόσκληση σου μεσοβραχυπρόθεσμα..!

phd said...

Μου την έφερες συνάδελφε, xaxaxa…αλλά το ποστ σου με κέρδισε και θα απαντήσω στην πρόσκληση και πρόκληση...
Υ.Γ. Τι είπες για τους Ηπειρώτες???

BioLogos said...

@Blackened
Mα είναι απόδειξη του πρώτου Ότομποτ (ή ντισέπτικον) σε ελληνικό χώρο και πού αλλού...στο παγκόσμιο κέντρο της τεχνολογίας και των επιστημών τα Γιάννενα.

@εμπεριστατωμένος
Σήκωσέ το το τιμημένο όποτε θες.Δεν υπάρχουν χρονικά όρια, ούτε καταναγκαστικά έργα.

@πουχουντου
Οι Ηπειρώτες είναι πολυμήχανη και (κουτο)πόνηρη φάρα.Όπως μαρτυρά και η φωτό του συνδέσμου του ΠΑΣ στην Αθήνα υπάρχουν μαρτυρίες (Λιάκο et al) ότι οι Καλλικράτης, Ικτίνος και Φειδίας ήταν τζέδες που συνήθιζαν να εμπνέονται στις όχθες της Παμβώτιδος πίνοντας τσίπουρο.

Dementia_Inc said...

An eksereseis to kommati me ts Tzedes kai ayto me to tsigaro s'ola t'alla eimai mazi sou.8a se malwsw omws giati ksexases ton MACHETE...

Anonymous said...

@biologos
καταρχήν συγγνώμη που θα καταχραστώ το χώρο σου για κάτι άσχετο με το θέμα του post σου.

δεν υπέγραψα εγώ ως μάνος στο jungle , τα σχόλια μου έχουν αλλοιωθεί ΟΛΑ.

ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΤΙΜΑΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΕ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ BLOG ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ,ε τι να πω συνέχισε...

έχω νεύρα θα γράψω ολοκληρωμένα άλλη μέρα.

γιώργος

BioLogos said...

Kάτσε ρε Γιώργο να το συζητήσουμε.
Γιατί είναι φασιστικό ρε συ το Τζάνγκλ?Και έχει αξία να έχεις νεύρα με κάτι που λέγεται στο νετ?Δηλαδή να έχεις νεύρα αν έχεις πάρει πτυχίο και είσαι άνεργος για πάντα ή επειδή σε κοροϊδεύουν οι πολιτικάντηδες στα μούτρα ή επειδή το βλαχομπανάλ κυβερνάει ναι...να πω οκ να έχεις νεύρα...

Anonymous said...

αυτή τη στιγμή όχι νεύρα έχω ΒΡΑΖΩ ΣΚΟΤΩΝΩ ΑΝΘΡΩΠΟ
επειδή όμως νευριασμένος είμαι και όχι μαλάκας ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν πω κάτι έντονο σε λάθος άνθρωπο.

μιλάνε για φασισμό τη στιγμή που κάνουνε πρακτική του εφαρμογή σε εμένα.
επεμβαίνουνε στα σχόλιά μου αλλάζουν την υπογραφή μου και αμφισβητούνε την ταυτότητά μου.
βρίζουν ειρωνεύονται και μου κάνουν παραπομπή της σελίδας τους σε γκει τσόντες.
σβήνουνε τα σχόλιά μου
μου φορτώνουν τις πράξεις κάποιου που ούτε ξέρω αν όντως υπάρχει.
λένε ψέματα για το συγκεκριμένο θέμα στους αναγνώστες τους συμπεριλαμβανομένου και εσού.

αν δεν σε καλύπτουν αυτά ε με συγχωρείς δεν έχω άλλα να πω!
αμα εγκρίνεις τέτοιες συμπεριφορές...

θα μου πεις γιατί συνεχίζω να επισκέπτομαι το blog και γιατί επιμένω:
πολύ απλά γιατί ελευθερία και λογική υφίστανται όταν τις τεστάρεις στα όρια.

δν μπορώ να λέω οτι είμαι ελεύθερος όταν υπακούω σε απαγορεύσεις και εξαναγκασμούς

δε θα μου πουνε εμένα τα κωλόπαιδα ποιές σελίδες θα ανοίγω στο internet!

γιώργος

Anonymous said...

αλλά να μιλάνε για ελευθερία του λόγου τα φασιστρόνια του jungle είναι ύβρις στη φύση!!

SPY said...

Εχμ... Μάνο, παραδέξου το.. δεν έρχεσαι στο JUNGLE για το κηνύγι...
Έτσι;
;)

Anonymous said...

και φυσικά δεν ξεκίνησα εγώ τη φασαρία αλλά ΑΥΤΟΙ στα καλά καθούμενα πριν καιρό.

ξέρεις ότι μπήκαν ως ανώνυμοι στο press gr και γράψανε κάτω από σχόλια ανωνύμων ''το παραπάνω γράφει ο γιώργος'' για να μου τα φορτώσουνε?!?

δεν έχω κανένα κόλλημα να βρίζω τον κόσμο-εσένα ας πούμε γιατί δε σε έβρισα;-αλλά αν δεν αντιδρούσα σε τέτοια εξόφθαλμη αδικία θα ήμουν γάιδαρος.

BioLogos said...

Λοιπόν ένα ένα.
Ήρεμα και ωραία.Στο δικό μου κόσμο και στο μπλογκ μου που είναι η προέκταση αυτού επικρατεί η ηρεμία και η χαλάρωση.

Οπότε, ξέρεις ότι ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης μπλογκ μπορεί να ταυτοποιήσει ποιό άτομο αφήνει σχόλια έστω και με διαφορετικά ονόματα.Ας πούμε ότι ο Χ μπαίνει ως Ψ την πρώτη μέρα και βρίζει και τη δεύτερη μπαίνει ως Ω και επικροτεί...τί συμπέρασμα βγάζεις?

Χωράνε τέτοιου είδους βρισιές και λοιπά για θανατικό, μακελειό και δε συμμαζεύεται?Γιατί τόση πρόκληση?
Και μη μου λες για φασισμό, γιατί στο τέλος θα ξεχάσουμε την έννοια της λέξης.

Ας πούμε ότι δε γουστάρεις κάποιον θα συνεχίζεις να του μιλάς?
Οπότε συμβουλή μου αν σε ενοχλεί κάποιος τόσο πολύ μην του ξαναμιλήσεις.Δεν χρειάζεται να ξαναμπεις στο Τζανγκλ στην τελική.

BioLogos said...

Το ότι εμένα δεν με βρίζεις δεν είναι επιχείρημα.Εγώ δεν μπορώ να ξέρω τί σκέφτεται ο καθένας εκεί έξω και τί προθέσεις έχει και ούτε έχω τέτοια πολυτέλεια.

Ξέρω εγώ για παράδειγμα αν το κάνεις για ξεκάρφωμα για να με παγιδεύσεις?
Ποιος μου το εγγυάται?

Anonymous said...

α πρέπει να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας δηλαδή?????
και ποιός μίλησε ρε για θολοκουλτούρες και κουραφέξαλα που γράφεις στο jungle?τι με νοιάζουν εμένα αυτά?

ερε φίλε σόρρυ κιόλας αλλά δεν καταλαβαίνεις χριστό να πούμε

BioLogos said...

Κατα αρχάς είσαι πολύ εκνευρισμένος και δεν χρειάζεται είτε σε λένε Γιώργο ή Μάνο ή οτιδήποτε.Προσωπικά προτείνω τσίπουρο από Ζίτσα.Κάνει καλό. Κι εγώ αυτό πίνω τώρα.

Aντιγράφω από τη Ζούγκλα

"αν κάποιος ξέρει ποιοι είναι οι υπεύθυνοι του jungle report
παρακαλείται να τους σκοτώσει με αργό θανατο όχι μία κι έξω" και λοιπές ομορφιές (μέχρι να σπάσει ο διάολος το ποδάρι του κτλ) που δεν θέλω να δει σοβαρός κόσμος που περνάει που και που από εδώ ποιός τις έγραψε???

Κι αφού δεν τις γράφεις εσύ γιατί κόπτεσαι?

Άκου.Ας πούμε ότι εγώ έχω μία κάποια ιδεολογία και είμαι ταγμένος σε κάποιο κόμμα.Νομίζεις ότι το κόμμα θα με ζήσει ή θα μου λύσει τα προβλήματα της ζωής μου?Αν δεν σε καταλαβαίνω δεν με βοηθάς να καταλάβω.

Anonymous said...

παιδί μου δε μπα να είσαι και βάζελος?!

ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ!

σου λέω οτι εμένα με συκοφαντούνε και εσένα σε δουλεύουνε και εσύ μου μιλάς για τσίπουρα!
σου δείχνω το φεγγάρι και μου λες οτι δεν έχω κόψει τα νύχια μου!
έλεος..

σου ζήτησα εγώ να αποδείξεις οτι είσαι οbiologos?
αυτά τα πράγματα είναι αυτονόητα.
ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ λέγεται...


γιώργος

BioLogos said...

Λοιπόν τρίτη φορά που γράφω το ίδιο κόμεντ.

Κατά αρχάς είμαι βάζελος (αλλά πρωτίστως ΠΑΣ ΟΛΕ).

Επίσης έχω ένα μπλογκ, χρησιμοποιώ το ψευδώνυμο βιολόγος και αφιερώνω μερικές ώρες από το χρόνο μου για να γράφω εδώ μέσα.Δεν έχω κομματικά μην ανησυχείς.Το μόνο μου κόμμα είναι η επιστήμη με όποιες προεκτάσεις έχει αυτό.

Μου λες ότι σε συκοφαντούνε.Αν εσύ δεν έχεις γράψει εκείνα τα σχόλια που μιλάνε για σταλινοκαπιταλιστικό παρακράτος που δίκασε άδικα τον Πλεύρη και για αργούς θανάτους κτλ τότε τί έγινε?Εσύ ανέβασες διαφορετικά σχόλια?

Επίσης θα με ενδιέφερε να μου πεις εσύ τί θέση έχεις απέναντι στην κίνηση του ΝΕΟΣ να χτυπήσει "ανθελληνικά" μπλογκζ κατά αυτό τον τρόπο.Δηλαδή δεν ισχύει το..δε μου αρέσει ένα μπλογκ, το γράφω και πάω παρακάτω?

Λες αύριο να ξυπνήσω και να μην δω μπλογκ μπροστά μου?

Anonymous said...

λοιπόν νιοστή φορά που γράφω το ίδιο κόμεντ.

καταρχάς είμαι γαύρος αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα.

δεν έχω blog,δεν έχω κομματικά και είμαι τρελαμένος με την επιστήμη(μηχανικός έχω τελειώσει)


ναι με συκοφαντούνε.
για τους αργό θάνατο εγώ το έγραψα αλλά το ανέβασαν αλλοιωμένο και με αλλαγμένη την υπογραφή.τα υπόλοιπα(σταλινοτέτοια) δεν είναι δικά μου.

είδες που φτάσαμε;να μην αρκεί η υπογραφή μου και να πρέπει να δίνω εξηγήσεις λες και δίνω τα χαρτιά μου στην ασφάλεια.ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΌ ΑΥΤΌ ΝΑΙ Η ΟΥ?

δεν είναι το θέμα μου η κίνηση του ΝΕΟΣ αλλά η κατασυκοφάντηση μου.
πάντως για το jungle report όχι απλά συμφωνώ πετάω τη σκούφια μου.φωτιά να το βάλουνε να το κάψουν.(όχι επειδή /αν διαφωνώ μαζί τους αλλά επειδή με κατηγόρησαν άδικα).

όχι δεν νομίζω οτι κινδυνεύει το blog σου:)

γιώργος

BioLogos said...

Kάτσε ρε συ.
Θα σου πω ένα παράδειγμα.
Μπήκαν οι Γερμανοί στο χωριό.Ο Μήτσος από εδώ δίπλα είναι γαμάτος στην πρέφα και με ξεφτιλίζει συνεχώς στην πρέφα και έχει περισσότερα κεφάλια πρόβατα από ότι εγώ.

Αν τον κρεμάσουν οι Γερμανοί θα χαρώ πολύ.Ίσως να βοηθούσα κι όλας.
Είναι λογική αυτή???

Anonymous said...

μπήκαν οι γερμανοί στο χωριό.
ο μήτσος από εδώ δίπλα ΚΛΕΒΕΙ στην πρέφα, όταν κερδίζω χρησιμοποιεί το όπλο του για να ΚΛΕΨΕΙ τα κέρδη μου, και μετά βγαίνει και διαλαλεί στο χωριό οτι όχι μόνο ξέρει καλύτερη πρέφα αλλά οτι τάχα έχει και περισσότερα πρόβατα και επίσης αρνείται οτι με λένε γιώργο(!!)

αν τον κρεμάσουν οι γερμανοί θα πάω κάτω από την αγχόνη και θα φτύνω μέχρι να μουλιάσει ο πεθαμένος μήτσος και να αρχίσει να στάζει.
μετά κλωτσομπουνίδια μέχρι να διαλυθεί το πτώμα.
και θα τρελαθώ και από τη χαρά μου!

μετά ξεκινάω αντάρτικο εναντίον των κατακτητών γερμανών.

μην εγκλωβίζεις το μυαλό σου.
αυτός που φωνάζει για ελευθερία δε σημαίνει οτι ΕΙΝΑΙ η ελευθερία.
την ελευθερία θα υπερασπιστώ όχι τα ύπουλα συκοφαντάκια του jungle report!σιγά μη βοηθήσω τα τσογλάνια που μου επιτέθηκαν!


έχω την εντύπωση οτι η προσωπολατρεία δε σε αφήνει να δεις καθαρά.

γιώργος

SPY said...

κ. Βιολόγα, τόσα καντάρια μπούρδας πως τα αντέχετε..;
Αν συνεχίσει πηγαίντε το για εμβόλιο στον Δρ. Φλάντζα.
Είναι και κτηνίατρος..

BioLogos said...

Δεν έχεις μπλογκ.ΟΚ
Σχολιάζεις με ένα όνομα που χρησιμοποιεί η μισή Ελλάδα.ΟΚ
Κατασυκοφαντείσαι...ποιός???Ένα ανώνυμο σχόλιο?Με ποιό τρόπο?

"αν τον κρεμάσουν οι γερμανοί θα πάω κάτω από την αγχόνη και θα φτύνω μέχρι να μουλιάσει ο πεθαμένος μήτσος και να αρχίσει να στάζει.
μετά κλωτσομπουνίδια μέχρι να διαλυθεί το πτώμα.
και θα τρελαθώ και από τη χαρά μου!"

Ωραίο αντάρτικο θα κανες.Λοιπόν κάτι τέτοιοι υπήρξαν αγαπητέ και στη συνέχεια το παίξαν αγωνιστές της ελευθερίας στο Βουνό ενώ προηγουμένως είχαν συμμαχήσει με τον εχθρό για να βγάλουν τα απωθημένα τους.Στο βιβλίο μου αυτό ΔΕΝ είναι πατριωτισμός.Είναι αυτό

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
BioLogos said...

@βιολογοσ

φιλαράκο άμα τελειώσεις εσύ σχολή με τέτοια μυαλά εμένα να μου τρυπήσεις τη μύτη.τι τις ήθελες τις θετικές επιστήμες?..

εν πάσει περιπτώσει δεν βρίζω, κάνεις τραγικά λάθος, δεν έχεις λεύτερο μυαλό, αλλά σέβομαι το γεγονός οτι με άφησες να εκφραστώ ελεύθερα στο blog σου σε στιγμή μεγάλου μένους.

Φιλαράκο...έχεις δίκιο.Με τέτοια μυαλά θα πάω να γίνω ψηφοφόρος του ΛΑΟΣ.
Και εν πάσει περιπτώσει βρίζεις αισχρά και γράφω το μένος και τέτοιες δικαιολογίες εκεί που δε χωράει μελάνι.Γιαυτό το μισό σου σχόλιο πήρε μπούλο.
Αλλά πάνω από όλα έχεις δίκιο στα πάντα.

Anonymous said...

δεν πειράζει καληνύχτα.

γιώργος

BioLogos said...

Καληνύχτα Μάνο.

Anonymous said...

@biologos
μόλις απέδειξες οτι εκτός από μικρό μυαλό και μικρή καρδιά, έχεις και μικρή πούτσα!

κλαπ κλαπ κλαπ......

γιώργος

Dementia_Inc said...

Μιχάλη δεν τον λένε?Τι σου κανει ενα ποστ για τον ΠΑΣ...

Θέμος

BioLogos said...

Στο Τζανγκλ υπηρχε ένα άτομο "Μ" που έβριζε απο εδώ και από εκεί.
Στην πορεία χάθηκε.
Επανήρθε?

Ποιός είσαι ρε σύ?Για πες μου.Εμένα αν με πουν Μάνο δεν θα αντιδράσω.Πριν καμιά ώρα τα λεγες μια χαρά και ήρεμα και τώρα μπαμ έγινες άλλος άνθρωπος.
Έχεις άψογους τρόπους όμως.

Blackened said...

Έχοντας την σύμφωνην γνώμην του συναγωνιστού και προσωπικού μου φίλου Ιωάννη Ράμπο,θέλησα να παρέμβω δια να δηλώσω ότι καθ'όλην την διάρκειαν της ημέρας κάνω κλικς δια να κατεβάσω το μπλογκ του βιολόγου ώστε να τονίσω ότι δεν υφίσταται ούτε αυτός ούτε το προ ετών πτυχίο του.Επίσης,να συγχαρώ τον αδελφό Μάκη που εκράτησε το επίπεδον και δεν εξύβρισε.
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
Ο Ιωαννίνων Θεόκλητος

SPY said...

Εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδίας τον φίλτατο συνεπιστήμονα Βιολόγο που δανείστηκε και απασχόλησε το κατοικίδιο μας όλες αυτές τις ώρες.

Επίσης θα ήθελα να ζητήσω και συγγνώμη για τις ακαθαρσίες που άφησε πίσω του. Είναι, όπως είχα αναφέρει και αλλού, λόγω των ψυχολογικών που έχει εξαιτίας των γλάρων που το τσιμπολογούσαν στη χωματερή.

Πάντως αν ξαναθελήσετε κ. Βιολόγα, μπορούμε να σας το ξαναδανείσουμε ευχαρίστως.

Με αγωνισθικούς χαιρετιδμούθ.

fvasileiou said...

ΠΑΣ ΟΛΕΕΕΕ

BioLogos said...

@ντεμέντια και φουβασιλείου
Ούτε ο ίδιος ο Πρόεδρος Κούγιας δεν θα μπορύσε να κάνει τέτοιο σαματά...το 166!

@μπλάκενεντ
Φίλε μου ο Γιάννς ο Ράμπο είναι πάντα σε stand by για κάθε ενδεχόμενο.Ελπίζω να πηγαίνουν καλά τα μαθήματα με δαχτυλομπογιές που κάνει.

@σπάει
Δεν θα απαντήσω για ευνόητους λόγους.Μπερδεύεται και ο κόσμος που δεν διαβάζει το μιαρό, θολοκουλτουριάρικό σου μπλογκ και δεν μπορεί να συνδυάσει το ξέσπασμα οργής από πάνω.

pølsemannen said...

Αγαπητέ θολοκουλτουριάρ Βιολόγε πολλούς φραπέδας πίνετε, αλλά ο αφραπέδωτος πρώτος τον λίθον βαλέτω.

Ο ΠΑΣ ανεβαίνει περίπατο στην Σούπερ Λίγδα φέτος.

Ο Βενιαμίν Φρανκλίνος είδωλό μου και πηδιώ τους μάΝγκες, σιγά μην έβαζε το χέρι του στο κλειδί να φάει το ρεύμα. Το μαλακισμένο το μπάσταρδο του που είχε κάνει σε μία στιγμή αδυναμίας έβαλε. (χα χα).

Ρεσέ τι έγινε με τον άλλον τον Γεώργιο τώρα;

Εγώ θα πρότεινα να δημιουργήσει ένα λογαριασμό Google με το όνομα της αρεσκείας του, να κοτσάρει και μία εικόνα της αρεσκείας του και έτσι να κατοχυρώσει το όνομά του, όπως κάνει και ο tropikoss π.χ. χωρίς να χρειάζεται να έχει βλογ. Τόσο απλό είναι.

BioLogos said...

To drunken american history είναι από τα αγαπημένα μου.Κάποιος μιαρός μπλόγκερ βέβαια (εμπεριστατωμένος) με αποκάλεσε εκφυλόφατσα αλλά μπορώ να ζήσω με αυτό.Εδώ έχω άλλα πιο σοβαρά "οργανικά" προβλήματα.

Που λες Κάρολε ο φίλος μας δεν έχει καταλάβει ότι εμείς εδώ δίνουμε ΚΑΙ λύσεις.Αυτό θα ήταν το ευκολότερο πράγμα που λες δίχως να είναι κάποιος οποιοσδηποτε ανώνυμος.Ενηγουέη.

Αν ανέβει ο ΠΑΣ θα σου στείλω 5 κιλά κιοτμπουλάρ από ΙΚΕΑ.

Unknown said...

Απίθανο το video με το bobcat !!

Anonymous said...

Αποκωδικοποίηση....: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,.....
Σχημνατοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,.....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....

Powered By Blogger