Monday, March 17, 2008
Η αρκούδα που κοιμάται
Αν και είχα απαγορεύεσει στον εαυτό μου να πατήσει το κουμπί "Νέα Ανάρτηση", τελικά όπως φαίνεται δεν άντεξα.Βέβαια ο λόγος (καλύτερα οι δυο λόγοι) ήταν σημαντικοί και έπρεπε να τους τιμήσω.Εκτός αυτού η τηλεόραση δεν είχε σχεδόν τίποτα εκτός από ένα δοκυμαντέρ στον ΣΚΑΙ ,που πέτυχα στο τέλος για έναν κύριο που αντιμετώπιζε πρόβλημα εθισμού στην πορνογραφία.Το θέμα έληξε με το κάψιμο των κασετών αν και αργότερα ξανακύλισε.Κρίμα το παιδί.
Ένυγουέη.
Θέμα 1
Ο φίλτατος Κάρολος με μια ποστάρα που ήρθε από έτη φωτός μπροστά πάνω σε ντοπαρισμένο υπερκένταυρο από το Σείριο μας παρακινεί όλους εμάς του κινήματος των μπλόγκερζ σε μια νέα εκδήλωση/διαδήλωση/ιντερνετική κινητοποίηση.
Πρόκειται για την "Καζανακότουμπα 08" (να το περηφανευθώ έβαλα κι εγώ το λιθαράκι μου και χαζοχαίρομαι), με την οποία όλοι εμείς τραβώντας το καζανάκι της τουαλέτας μας ταυτόχρονα θα μετατοπίσουμε τον άξονα της Γης αυτής και θα λύσουμε πολλά από τα προβλήματά μας. Ο εν θολοκουλτούρα αδερφός Hades το πήγε το θέμα ακόμα πιο μπροστά και με σοφία παραθέτει μερικά σοβαρά επιστημονικά δεδομένα, που αξιολογούν τις μπλογκοκινητοποιήσεις. Αντιγράφω για να καταλάβεις κι εσύ πιστέ μου αναγνώστη, που βαριέσαι να κάνεις κλικ πάνω στον hyper-σύνδεσμο:
Από τις περσινές διαδηλώσεις για το περιβάλλον: - οι δασοπυροσβέστες στην Ελλάδα απαριθμούν 12.567.563 μέλη (εκ των οποίων το 75,8% είναι εθελοντές) - τα καμμένα έχουν αναδασωθεί σε ποσοστό 98,4% - βελτιώθηκε η μονάδα επεξεργασίας λυμμάτων στην Ψυττάλεια με αποτέλεσμα να παρατηρηθεί αύξηση κατά 69% στον πληθυσμό κέφαλων και πεσκανδρίτσας εις τον Σαρωνικόν - από την πολλή κι ακατάπαυστη αναδάσωση φύτρωσε νέο βουνό ανάμεσα σε Πάρνηθα και Πεντέλη για να χωρέσουν τα δέντρα - σταμάτησε η καταπάτηση καθώς και τα αυθαίρετα. - και βεβαίως, βεβαίως, το γεγονός ότι είμαστε πλέον περιβαλλοντολογικά ευαισθητοποιημένοι φάνηκε περίτρανα και στις πρόσφατες απεργίες, όπου όλοι μας κρατάγαμε τα σκουπίδια μας στα σπίτια μας αντί να τα πετάμε χύμα στους δρόμους, με αποτέλεσμα οι πόλεις μας να διατηρήσουν το αθρώπινο πρόσωπό τους... Από τη διαμαρτυρία για τις τηλεοράσεις (τελικά τις κλείσαμε;): - όλα τα κανάλια αντικατέστησαν την μεσημβρινή τους ζώνη με μουσικά αφιερώματα σε μεγάλους κλασικούς συνθέτες (Μότσαρτ, Μπαχ, Μπετόβεν, Ντβόρακ, Βάγκνερ, Iron Maiden κλπ). - οι βραδυνές ειδήσεις διαρκούν πλέον 7 λεπτά τα οποία ως επί τω πλείστω αναλώνονται στην πρόγνωση του καιρού και την ανακοίνωση των αριθμών του Τζόκερ - δίς την εβδομάδα εκτελούνται (κυριολεκτικά -ένεκα των πολλών διαφημίσεων) προβολαί έργων της κλασικής εβδόμης τέχνης - τέσσερεις ιδιοκτήτες καναλιών έχουν ήδη παραιτηθεί απογοητευμένοι και κατέφυγαν σε αυτοεξορία στη Σιβηρία - κάθε βράδυ στις 8 όλα τα κανάλια διεξάγουν δημοψήφισμα αν ο κόσμος είναι ικανοποιημένος με το νέο πρόγραμμα.
Θεμα 2
Η φίλη μου η Πέτρα με φώναξε σε ένα μπλογκοπαίχνιδο διαταράσσοντας την ενδοχειμέρια νάρκη μου (την έβρισα αλλά δεν βάζει μυελό) αλλά είχε ένα ενδιαφέρον το όλο ζήτημα. Αφορά τα νέα εφτά θανάσιμα αμαρτήματα (Βατικανό et al 2008). Τα παλιά τα γνωρίζω από μια ταινιούλα που έχω μελετήσει και αρέσει πολύ σε φίλες μου αλλά τα καινούρια με τρομοκράτησαν. Σύμφωνα με αυτά θα καώ σίγουρα στην κόλαση μιας και μαζεύω τα μασούρια και τα ράβω στο στρώμα αλλά είμαι και μέλος των εβραιοσιωνιστών μασόνων πρακτόρων που έχουν επέμβει σε γονιδίωμα.Οικολόγε αναγνώστη μου μην ταράζεσαι (όχι ακόμα) δεν κατασκευάζω φυτά-Φράνκενστάϊν.Κι ούτε είμαι σαν τον άσχετο βιοχημικό που μιλούσε στο προηγούμενο επεισόδιο της εκπομπής "Το Κουτί της Πανδώρας", που πέταξε την κοτσάνα για "μάζες κρέατος που εκτρέφονται αλλά δεν είναι ζωντανοί οργανισμοί" και το άλλο "...άτομα που τρώνε μεταλλαγμένες τροφές θα γίνουν μεταλλαγμένα και αυτά...".Κάτσε ρε Σπυράκο δηλαδή τί είναι αυτές οι μάζες κρέατος?Ιοί?Βρήκες νέο τρόπο τυχαίας μεταλλαξιγένεσης, να σε στείλουμε στη Σουηδία για βραβειάκι?Aπό πού πήρες το πτυχίο σου?Από το ¨Αμερικάνικο Πανεπιστήμιο Αθηνών¨?
"Επιστήμονες" που τρομοκρατούν τον κόσμο, μπλέκοντας την επιστημονική φαντασία με ψευδοεπιστήμες και urban legends δεν κάνουν καλό ούτε στην επιστήμη, ούτε στην κοινωνία.
Οπότε καταλήγω στο ότι το σημαντικότερο θανάσιμο αμάρτημα είναι η καλλιέργεια του φόβου.Έχετε καμία καλύτερη πρόταση?
Labels:
Μπλογκαρισμένα
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
20 comments:
Οχι που θα αντεχες.Σαν τον τυπα με τις πορνοκασετες εισαι κ συ.
Κατα τ'αλλα πολλα + για τη φοτο,οσο για τα θανασιμα αμαρτηματα το Βατικανο ειναι ο τελευταιος ''οργανισμος'' που δικαιουται να ομιλει για τετοια..Τα αλλα που γραφεις για καζανακια και τουαλετες με αφηνουν παγερα αδιαφορο γιατι δεν τα καταλαβαινω ο ερμος.
Aφού δεν πατάς τους υπερλινκς να μορφωθείς ωρέ καλά να πάθεις.Θα στα πω από κοντά.Τί να σε κάνω.
Τετοια ωρα τετοια λογια..Το μεγαλυτερο θανασιμο αμαρτημα ειναι η στοχευμενη επιθεση βλακειεας.
Μου αρέσει το (4) από τα επτά νέα αμαρτήματα:
"Ξεδιάντροπη συσσώρευση πλούτου"
Ακου ξεδιάντροπη! Δηλαδή αμά τα κρύβεις είναι οκ;
τεκνόν μου λυπάμαι που στο λέω αλλά θα καείς στην κόλαση και δεν υπάρχει σωτηρία! θα το τσικνίσουμε να 'ουμ!
Δεν απαιτείται να υπερηφανευθείς αγαπητέ εν ψητώ αδελφέ βιολόγε, προλάβαμε και σε υπερηφανεύσαμε εμείς πρώτα. Αν μη τι άλλο αι σημαντικαί προσπάθειαι αναγνωρίζονται, παρτάκιδαι δεν είμεθα (αττική σύνταξις, οι περισσότερες άγνωστες λέξεις). :)
Μωρέ ποιόν μου θυμίζει ο κύριος με το πρόβλημα εθισμού...
Ποιόν μου θυμίζει να δεις...
υπάρχουν χειρότεροι εθισμοί...όπως το να είσαι μέλος του ΛΑΟΣ ας πούμε. Τι έχει το πορνό ρε παιδιά; Αν δεν είναι παιδόφιλο, μια χαρά είναι!
ΠΟΡΝΟ είναι το ΛΑΟΣ όλα τα άλλα είναι απλώς Ερωτικές Τέχνες
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.
Χρυσόστομε δεν γίνεται να τα κρύψεις.Είναι σαν το βήχα ένα πράγμα.Και κάτι άλλο που βρωμάει αλλά σε αυτή την περίπτωση μπορείς να σφυρίζεις αδιάφορα.
Πετρα μου δεν παίζει πρόβλημα.Θα πάρω επαναφορτιζόμενες μπαταρίες κ εσύ καμιά ψηφιακή να αποθανατίσουμε το εβέντ.ΜΙα φορά πας στην κόλαση.
Συνβλόγκερ/συναγωνιστά/συνεπιστήμονα και εν ΕΛ αδερφώ Hades.Διαβάζοντας με συγκίνηση το σχόλιο σας δεν μπόρεσα να συγκρατήσω ένα δάκρυ και μια ύπουλη αλλά φονική.Σας ευχαριστώ για την αναγνώριση και επιτέλους μπορώ να πω ότι έχω διαπρέψει επιστημονικά.Σουηδία σου ρχομαι!Μην ξεχαστώ να γίνω πιστός του Σουβλακέος!!!
Συνεπιστήμονα Σπάει οι εμμονές θεραπεύονται με υπνοθεραπεία από ότι είδα και συνοδεύεται πάντα με τελετουργικό κάψιμο τσοντοκασετών.
Αγαπητέ κύριε Πήττα (ευγενής γαρ)αυτό που λέτε δεν είναι εθισμός αλλά θανάσιμο αμάρτημα.Kαι επειδή άγγιξα χορδή συμφωνώ και προσθέτω στο σχόλιο του Shy ότι το ένα είναι dark arts και το άλλο fine arts.Το μόνο κοινό στοιχείο ίσως είναι ότι το ΛαοΣ και το πορνο (όχι πάντα) δεν έχουν σενάριο.
Και μην ξεχάσω.Το μπλογκ τα εκατόστησε!
Ύπουλη αλλά φονική...
Ειλικρινώς αγαπητέ συναγωνιστά η αυταπάρνησή σας και το σθένος της θέλησής σας διά τον δίκαιον αγώνα μας με συγκινεί πάραυτα. Με τέτοια θέληση, σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, ο αγώνας μας ήδη έχει εξασφαλίσει την επιτυχίαν. Μην σου πω ότι έτσι όπως πάμε πιθανώς να γλυτώσουμε και το ένα πάτημα στο καζανάκι κιόλας...
Ο καταναλωτισμός.
Επείγον!Μην υποτιμάτε τις δεξιόστροφες παλιρροιακές δίνες του βορείου ημισφαιρίου, (κοινώς: ρουφήχτρες).Είναι πιθανό να ανατραπούν οι προσεκτικοί σας υπολογισμοί εξαιτίας τους.Τεράστιες ποσότητες υδάτων θα εκβάλουν από τα συντονισμένα καζανάκια μας στη θάλασσα και σε συνδυασμό με τις ρουφήχτρες η ροπή μπορεί να ενισχυθεί ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ.Η Γη θα σβουρίξει.Σκηνές Αποκαλύψεως.
Απαντάω με χρονοκαθυστέρηση σαν τα χρηματοκιβώτια λόγω της αρκουδίσιας νάρκης.Αφού ψευτοαπολογήθηκα πάμε:
@Χέηντες
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και σας διαβεβαιώ ότι παραμένω άλλος ένας ταπεινός υπηρέτης της θολοκουλτούρας.Σώπα όπου να ναι θα σημάνουν τα καζανάκια αδερφέ.
@7 Δαίμονες
Ειδικά αν το έτερον ήμιση ανήκει στην κατηγορία της μαύρης τρύπας υλικών, τίτλων ιδιοκτησίας, χρημάτων κτλ.
@ινκο...φτου
ινκοντι...φτου
ινκοντινέντια...το πρόφερα καλά
Το έχουμε προβλέψει και αυτό.Με Λιακοπουλικά βαρυτονιακά κανόνια θα δημιουργήσουμε αριστερόστροφες δίνες στο Ν. Ειρηνικό με αποτέλεσμα να αντισυαθμίσουμε τη δράση των βορινών ρουφηχτρών.Μπορεί να ρίξουμε και κανένα τεριρέμ στη μάχη.
Τα τερι-ερι-τεριρέμ με ανακούφισαν ομολογώ.Σας εμπιστεύομαι απολύτως. Μπορείτε να με λέτε ιντερκοντινένταλ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ Ή ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ
(διάλογος)
Α' Εδώ το μέρος είναι ήσυχο και καθαρό.Έν' αεράκι απαλό φυσάει που χωρις να μας κρυώνει θα μας στεγνώσει τον ιδρώ από την ανηφόρα.Λέω φίλε μου λοιπόν,να κάτσουμε εδώ κι να ξεκουραστούμε.Κι ύστερα παίρνουμε την κατηφόρα για τα σπίτια μας.
Β' Καλή είναι η ιδέα σου.Αν και νομίζω μόνο το κορμί θα ξεκουράσουμε.Το πνεύμα θα βρούμε κάποια αιτία πάλι να το βάλουμε σε δουλειά.Ιδίως τώρα που,ανηφορίζοντας τόσην ώρα,αμίλητοι είμαστε,για να μην κάνουμε διπλή
την κούρασή μας.
Α' Οι αιτίες φίλε μου δε λείπουν.κάποιαν αφορμή θέλεις να πεις.
Β' Πράγματι,οι αφορμές ειν' ευκολότερο να μας δοθούνε.Κάθε μας σκεψη και πράξη,κάθε τι που βλέπουμε κι ακούμε,είναι αφορμή για μια συζήτηση που μόνο η κούραση ή κάποια ανάγκη μόνο μπορεί να σταματήσει.Κι αυτό που είπες πριν λίγο,είναι μια ωραία αφορμή ν' αρχίσουμε να συζητάμε για ένα θέμα που ξέρω πως οι γνώμες μας δεν ταιριάζουν πάνω σ' αυτό.
Α' Και σαν τι είπα;Είπα μόνο πως καλά θα κάναμε αν καθόμαστε εδώ να ξεκουράσουμε το σώμα μας και ν' απολαύσουμε τον καθαρόν αέρα και τα όσα γύρω μας χιλιόμορφα απλώνουν.
Β' Αφού μου λες πως αληθινά δεν πέρασε από το μυαλό σου καμμία σκέψη όταν τα 'λεγες αυτά,φίλε μου σε πιστεύω.Ας κάτσουμε λοιπόν να βλέπουμε και ν' ακούμε και να μυρίζουμε.Με όλες μας τις αισθήσεις ας χαρούμε τη γύρω φύση.Κι αν το μυαλό μου πονηρά εδούλεψε για λίγο,συχώρεσέ το.
Α' Τώρα που το σκέφτομαι ξέρω τι εννοείς.Το θέμα για το οποίο διαφωνούμε είναι η προστασία του περιβάλλοντος.Κι αυτό νομίζω ήρθε στο μυαλό σου όταν πριν λίγο μίλησα για το αεράκι και για το ήσυχο και καθαρό αυτό μέρος.
Β' Σωστά.Και δε νομίζεις πως είναι μια καλή ευκαιρία για συζήτηση πάνω στο θέμα;Όσο για μένα,θα 'ναι ιδανικό να συζητώ για κάτι που όλα γύρω μου όταν μιλώ θα είναι σύμμαχοί μου ακλόνητοι.
Α' Ας αρχίσουμε λοιπόν. αι θ' αρχίσω με τη δήλωση που έκανα πριν μέρες και που τόσο σε είχε πειράξει.Τη θυμάσαι;
Β' Και βέβαια τη θυμάμαι.Δεν ξεχνιούνται εύκολα τέτια λόγια,όταν μάλιστα λέγωνται από κάποιον που εκτιμώ τη γνώμη του και ξέρω πως σκέφτεται προτού πει κάτι.
Α' Σ' ευχαριστώ και για τα δυο που είπες.Όμως αν έτσι συμφωνείς μαζί μου,τότε δεν υπάρχει θέμα για συζήτηση.
Β' Εκτιμώ τη γνώμη σου,αυτό όμως δε σημαίνει πως πάντοτε συμφωνώ μ' αυτήν.Εκτός κι αν με πείσεις πως είναι σωστή.
Α' Αυτή λοιπόν ας είναι η κουβέντα μας.Αλλά για θύμισέ μου τι ακριβώς είπα.
Β' Είπες πως η προστασία του περιβάλλοντος είναι μια μεγάλη ηλιθιότητα.
Α' Όχι,δεν είπα αυτό.Και ευτυχώς που σου έκανα την ερώτηση αυτή,γιατί αλλιώς θα κουβεντιάζαμε χωρίς να ξέρουμε για τι μιλάμε.Είπα πως όσοι κάνουν διαδηλώσεις υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος είναι ηλίθιοι.Είπα ακόμα ότι όσοι αποφεύγουν να πετάξουν ένα κομμάτι χαρτί στο δρόμο,είναι κι αυτοί ηλίθιοι.Αυτό είπα.Το θυμάσαι τώρα;
Β' Δε βλέπω μεγάλη διαφορά από ό,τι είπα εγώ πως ειπες.Και επιμ'ενεις σ' αυτό;
Α' Και βέβαια επιμένω.Είχες δίκιο όταν είπες ότι σκέφτομαι πριν μιλήσω.
Β' Και γιατί λοιπόν είναι ηλίθιοι όσοι διαδηλώνουν εναντίον της μόλυνσης του περιβάλλοντος;Και γιατί είναι ηλίθιοι όσοι αποφεύγουν να πετάξουν ένα σκουπίδι στο δρόμο;
Α' Γιατί,απλούστατα,με αυτές τις ενέργειές τους δε βοηθάνε στην αποφυγή της μόλυνσης του περιβάλλοντος,αλλά αντίθετα τη μαγαλώνουν.
Β' ......
Α' Βλέπω πως δε μιλάς.Σε έπεισα λοιπόν τόσο γρήγορα;Ή αφαιρέθηκες;Πού είσαι;
Β' Προσπαθώ να καταλάβω αυτό που μόλις είπες.Πώς όποιος φροντίζει να μην πετάει σκουπίδια στο δρόμο,εκείνος μολύνει το περιβάλλον.Και πώς όποιος διαδηλώνει ενάντια ετη μόλυνση του περιβάλλοντος,εκείνος μολύνει με τον τρόπο αυτόν το περιβάλλον.Μα στο θεό σου,πώς μπορεί να λέγωνται αυτά τα πράγματα από ένα λογικόν άνθρωπο-γιατί για τέτιον σε ξέρω...
Α' Οι απαντήσεις μου σε αφήνπουν έκπληκτον λοιπόν,για να μεταχειριστώ ήπιαν έκφραση.Και εμποδίζουν τη συζήτηση γιατί απ' ό,τι βλέπω δεν μπορείς να συνέλθεις από αυτή την έκπληξη και να συζητήσεις σαν ήρεμος άνθρωπος.Τι θα 'λεγες ν' αφήσεις εμένα να κάνω τις ερωτήσεις;Δεν παραξενεύομαι με καμμιάν
απάντηση.Αν σε ρωτούσα "ο ήλιος γυρίζει γύρω από τη γη ή η γη γύρω από τον ήλιο;",κι εσύ μου απαντούσες "ο ήλιος γυρίζει γύρω από τη γη",ούτε τότε θα 'νιωθα έκπληξη.Θα προσπαθούσα μόνο να γνωρίσω τις σκέψεις που προηγήθηκαν για να φτάσεις σ' αυτό το συμπέρασμα.Κι αν κάπου έβλεπα πως έκανες λάθος θα σε
διόρθωνα.Αν πάλι έβλεπα ότι δεν είχες λάθος,τότε θα παραδεχόμουν κι εγώ πως ο ήλιος γυρίζει γύρω από τη γη και μάλιστα θα σου ήμουν ευγνώμων που μου έμαθες κάτι καινούργιο.
Λοιπόν τι λες;Να κάνω εγώ τις ερωτήσεις;
Β' Είναι το μόνο που βλέπω να μπορεί να γίνει.Γιατί την πρώτη μου ερώτηση βρέθηκα σε αδυναμία να τη δευτερώσω εποικοδομητικά για τη συζήτηση.Κι αλήθεια βιάζομαι να δω τι κρύβει αυτή σου η απάντηση.Άρχισε λοιπόν.
Α' Ας υποθέσουμε πως εσύ κι εγώ είμαστε οι μόνοι κάτοικοι της γης και πως καθένας μας έχει ένα κήπο από τον οποίο και ζει.Και ο κήπος αυτός είναι ο μόνος πόρος ζωής που έχουμε.Και ας υποθέσουμε πως ένα αυλάκι με νερό ποτίζει τον κάθε κήπο.Εγώ,γι να φτιάξω μια πισίνα και να κάνω άνετα το μπάνιο μου
εκεί,παίρνω το νερό σου στρίβοντας το αυλάκι του και σε στερώ από τη μόνη πηγή ζωής που έχεις.Ποια θα ήταν η αντίδρασή σου;
Β' Θα προσπαθούσα με κάθε τρόπο να πάρω πίσω το νερό που μου πήρες.
Α. Και με ποιον τρόπο θα το έκανες αυτό;
Β' Δεν ξέρω ακριβώς.Κάτι θα 'βρισκα.Όπως μπορούσα.
Α' Εδώ φίλε μου έχουμε ξεκάθαρα τα πράγματα.Έχεις εμένα που κλέβω το νερό σου.Τι θα κάνεις;
Β' Θα έρθω να σου πω ότι το νερό αυτό είναι δικο μου.Γιατί μπορεί κάτι να έπαθες και να μη το θυμάσαι.Και θα σου το ζητήσω πίσω,γιατί,θα σου εξηγήσω,από το νερό αυτό εξαρτάται η ζωή μου.
Α' Πολύ σωστά.Μια λογική και ευγενική ενέργεια.Λοιπόν εγώ,όταν μου τα πεις αυτά,σου απαντώ πως δε με νιάζει αν το νερό είναι απαραίτητο για τη ζωή σου,και σε διώχνω κακήν κακώς από το σπίτι μου.Τότε τι θα κάνεις;
Β' Θα πάρω μιαν αξίνα και θα προσπαθήσω να φέρω το νερό πάλι στον κήπο μου.
Α' Δεν υπάρχει άλλη αξίνα σε όλη τη γη.Και μονο μ' αυτην θα μπορούσες να κάνεις αυτό που είπες.
Β' Θα μεταχειριστώ κάποιον άλλο τρόπο.
Α' Ποιον;Πες μου συγκεκριμένα.
Β' Δεν ξέρω,,,
Α' Δεν προχωρεί έτσι η συζήτηση.Γι αυτό θα την βοηθήσω κάνοντάς σου μιαν ερώτηση:Αν εγώ που σου έχω πάρει το νερό,και ύστερα από τις αρνήσεις μου στις παραπάνω αιτήσεις σου,σου πω:"Άκουσε γείτονα τι πρέπει να κάνεις και μη στενοχωριέσαι.Θέλεις να ποτίσεις τον κήπο σου.Το καταλαβαίνω.Μπορώ να σε βοηθήσω να λύσεις το πρόβλημά σου.Ξέρεις τι θα πρέπει να κάνεις;Πρωι πρωι κάθε
μέρα θα τρως ένα αυγό για να 'χεις καθαρή φωνή,θα παίρνεις ένα πανώ που επάνω του θα έχεις γράψει με μεγάλα γράμματα "ΜΗΝ ΚΛΕΒΕΤΕ ΤΟ ΝΕΡΟ",και θα το στήσεις στην είσοδο του κήπου μου.Ύστερα θ' αρχίσεις να φωνάζεις:"Το νερό είναι η ζωή μου","Ο κήπος θέλει νερό","Όχι άλλη νεροκλοπή" και ό,τι άλλο παρόμοιο
σου κατεβαίνει στο κεφάλι.Ύστερα από αυτό,το νερό θα έρθει στον κήπο σου και πάλι." Αν λοιπόν εγώ σου πω αυτά συ θα με πιστέψεις και θα τα κάνεις;
Β' Όχι βέβαια.Ξέρω πως τίποτα δεν θα καταφέρω έτσι.
Α' Αν όμως τα έκανες δε θα μπορούσε όποιος σε έβλεπε να σε χαρακτηρίσει ηλίθιον;
Β' Και με όλο του το δίκιο μάλιστα.
Α' Και μήπως ο μόνος τρόπος που μένει είναι να εξουδετερώσεις το γείτονά σου ή να τον βγάλεις από τη μέση;
Β' Δε νομίζω ότι μένει άλλος τρόπος.Ή θα τον κάνω ανίκανον να με βλάψει ή..αν αυτό δΕν το μπορώ..που δεν το μπορώ...
Α' Ναι...τι;
Β' ...ή θα τον σκοτώσω.
Α' Μήπως έχεις δυσκολία να παραδεχτείς πως το νερό είναι στο παράδειγμά μου το περιβάλλον και ο γείτονάς σου αυτός που το μολύνει;
Β' Όχι,Ταιριάζουν όλα.
Α' Και ο ηλίθιος που κάθεται και φωνάζει μπροστά στον κήπο δεν είναι οι διαδηλωτές για την προστασία του περιβάλλοντος;
Β' Ναι,έχεις δίκιο,αυτοί είναι.
Α' Πείστηκες λοιπόν πως όταν έλεγα πως όσοι διαδηλώνουν ενάντια στη μόλυνση του περιβάλλοντος είναι ηλίθιοι;
Β' Απολύτως.Όμως ακόμα δεν κατάλαβα πώς,εκείνος που διαδηλώνει υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος εκτός που είναι ηλίθιος,μολύνει το περιβάλλον,και πώς εκείνος που δεν πετάει ένα χαρτί στο δρόμο μολύβει κι αυτός το περιβάλλον.
Α. Είναι πολύ απλό φίλε μου.
Και οι δυο κάνουν ό,τι τους έχει πει ο μολυντής να κάνουν.Αυτός που διαδηλώνει καταναλώνει το χρόνο του σε ενέργειες αναποτελεσματικές,που δεν του αφήνουν χρόνο για την πραγματική λύση του προβλήματος,το ξεπάστρεμα δηλαδή των μολυντών.Όσο για τον άλλο ηλίθιο που δεν πετάει το χαρτι του στο δρόμο,αυτός μολύνει το περιβάλλον γιατί κι αυτός βαυκαλίζεται με την ιδέα πως έτσι θα λυθεί το πρόβλημα της μόλυνσης,με αποτέλεσμα να εφησυχάζει,ενώ το πρόβλημα μεγαλώνει αντί να μικραίνει.
κατάλαβες τώρα;
Β' Kατάλαβα και σ' ευχaριστώ.
Α' Tι λες,πηγαίνουμε;
Β' Πάμε!
...........................................................
Ωραίο. Τα λέει όλα για τους οικολόγους. Μπράβο.
Post a Comment