Wednesday, January 30, 2008

Διαολεμένες Συνήθειες

Αν και προσπάθησα να το αποφύγω , έπεσαν δύο οι προσκλήσεις για μπλογκοπαίχνιδο και δεν μπορούσα να κρύβομαι άλλο πίσω από τους θάμνους ως άλλος ματάκιας. Οι κ.κ Δρ. Φλάντζας και Κ. Πολσεμάνογλου, γνωστοί στους κοσμικούς κλίκους και κύκλους για την ελληνοορθόδοξη παιδεία τους και μεγάλο φιλανθρωπικό έργο, με προ(σ)κάλεσαν και δεν μπορώ να το αποφύγω.

Το "παιχνίδι" είναι απλό. Ο σκοπός είναι η καταγραφή (μετά από βαθιά σκέψη, διαλογισμό και 2 σοκοφρέτες) τριών (3-ΙΙΙ-τεεεριών) καθημερινών συνηθειών.


Συνήθεια Νο. 1
Όπως κάθε άνθρωπος ξυπνώντας το πρωί και δίχως να σιγουρευθώ ότι όλα τα μέλη του σώματός μου είναι στη θέση τους, κατευθύνομαι προς το μάτι της κουζίνας/ το βραστήρα/το σέηκερ του Koυϊκι ώστε να παρασκευάσω το αφέψημα-εθισμό. Όχι δεν είναι το Τσάι Κεϋλάνης αλλά ο καφές (γνωστός και ως γκαϊφές, φραπέΣ, ελληνικός, νες κοκ). Επειδή όμως προσέχω την υγεία μου τον συνοδεύω με τσιγάρο μόνο μετά από 15 min,διαδικασία που όπως έχουν δείξει πολυάριθμες μελέτες θωρακίζει την καρδιά και οπλίζει τον οργανισμό με αντιοξειδωτικές ουσίες.


Συνήθεια Νο. 2
Συνηθίζω να είμαι πάντα ενήμερος για θέματα πολιτισμού και επιστήμης. Για το λόγο αυτό παρακολουθώ ανελλιπώς την ποιοτική εκπομπή To catch a predator και για να προβληματιστώ πιο βαθιά αντλώ χρήσιμες πληροφορίες από διάφορες αναλύσεις της αμερικανικής ιστορίας και φυσικών φαινομένων.


Συνήθεια Νο.3
Αυτή είναι η αγαπημένη μου συνήθεια όσο κάθομαι πάνω από το φορητό (ελληνιστί λάμπτομπ). Μου αρέσει πάρα πολύ κατά τη διάρκεια της μέρας να στέλνω σε φίλους επιστήμονες, εργαζόμενους, ακαδημαϊκούς και ξύστες σε διάφορα μέρη του πλανήτη των Ελ, ό,τι θεωρώ πολύ ενημερωτικό ή χρήσιμο ώστε να ανέβει ο πνευματικός πύχης επιτέλους.
Τα κλασικά τόπικς για βαθύ και ειλικρινή προβληματισμό περιλαμβάνουν διάφορες συμβουλές για να ολοκληρώνει κάποιος σωστά κάτι, ποιό θα ήταν το κατάλληλο χαρτί τουαλέτας για τους άντρες, η ιστορική πορεία του Τσακ Νόρις και φυσικά οι απόψεις του Τομ Κρούζ περί Scientoλογίας.

Συνήθεια Νο. 4
Διατυμπανίζω συνέχεια ότι οι Γιαννιώτες είναι οι εκλεκτοί πάνω στην κούφια Γη.


Ρίχνω την πάσα στον Εμπεριστατωμένο,στην phd και το κρού των Ανώνυμων Αλκοολικών Επιστημόνων.

Monday, January 28, 2008

Μάθημα Αγγλικών

Πολύ πράγμα ρε αδερφέ και σε κανάλια και σε εφημερίδες.Τόσο πολύ που αντί να χρησιμοποιούν πλέον τον πληθυντικό "Ειδήσεις", τις αποκαλούν απλά και λιτά "Είδηση". Για παράδειγμα:
-Τί έχει τώρα η τηλεόραση?
- Τίποτα την Είδηση του X καναλιού.
Είναι τόσο κουραστικά όλα αυτά και χάνουν κάθε αξία ανάλυσης και αναζήτησης αιτιών, αφορμών και λοιπών σχετικών σε βαθμό που άρχισα να συμπαθώ όλους τους δημοσιογράφους, εκδότες, πολιτικούς, ιεράρχες και πάει λέγοντας. Τους συμπαθώ πάρα πολύ πραγματικά σε σημείο που άρχισα να σκέφτομαι ότι ευτυχώς υπάρχουν κι όλοι αυτοί.Κι αυτό γιατί αποτελούν την υλοποίηση και απόδειξη ύπαρξης του
Greek Dream των περισσότερων νεοελλήνων, όσο κι αν οι δεύτεροι δεν θέλουν να το παραδεχθούν και δίνουν ελπίδα σε πολλούς άνεργους και άεργους τη σήμερον ημέρα (σημαντικό πράγμα η ελπίδα). Αυτοί οι κύριοι και κυρίες πολύ θα ήθελαν να μπήξουν τα δόντια τους στα ζουμερά φιλετάκια που απολαμβάνουν οι της "άρχουσας" τάξης, αλλά δεν τα κατάφεραν ποτέ. Δεν ήταν "ικανοί" αρκετά για να κάνουν τα λαμόγια δίχως να τους πάρουν μυρωδιά ή τους έλειπε η πονηριά για να φτάσουν στα σαλόνια του Lifestyle για να τρώνε χαβιάρια παρέα με τον Κωστόπουλο. Δυστυχώς λόγω περιορισμένων επιλογών, τα αποτυχημένα αυτά λαμόγια τώρα αποτελούν τους ηθικολάγνους, παντογνώστες που κατακεραυνώνουν τον καθένα δεξιά και αριστερά χρησιμοποιώντας την αγαπημένη τους έκφραση: - Για όλα φταίει ο γείτονας/ο δήμαρχος/ο κομματάρχης/ο βουλευτής/ οι δημόσιοι υπάλληλοι/ το κράτος κτλ ακολουθώντας την κοσμοθεωρία "Ζήσε και άσε τους άλλους να πεθάνουν". Ποτέ δεν κατάλαβαν ότι φέρουν μεγάλο μερίδιο της ευθύνης που η "κλίκα" των "Άλλων" απέκτησε τόση μεγάλη εξουσία παίζοντας ότι παιχνίδι θελει στις πλάτες όλων. Και δεν έχουν κάνει κάποιο "στιγμιαίο λάθος" όλοι αυτοί που τροφοδοτούν την άγνοια και τη μισαλοδοξία τους, απλά λαιμάργησαν σε μάκρος χρόνου, κυνηγώντας την εφήμερη δόξα του τίποτα ή την αναγνώριση του λούμπεν περίγυρου σαν ένα πλαστικό μπαλόνι πάνω από τη φωτιά.
Για το λόγο αυτό τους αφιερώνω την ανάλυση μιας πασίγνωστης λέξης της Αγγλικής, αυτής που αναφέρεται και ως φακ και σας προτρέπω να ακολουθήσετε τη συμβουλή του εκπαιδευτικού βίνδεον. Ελπίζω να έχετε τουλάχιστον Lower.





(Για όσους έχουν Lower αλλά δεν ήταν καλοί στο Listening part)
Perhaps one of the most interesting words in the English language today, is the word fuck. Of all the English words beginning with f, fuck is the single one referred to as the "f-word". It's the one magical word. Just by it's sound it can describe pain, pleasure, hate and love. Fuck, as most of the other words in English, has arrived from Germany. Fuck from German's "fliechen" which mean to strike. In English, fuck folds into many grammatical categories. As a transital verb for instance, "John fucked Shirley". As an intransitive verb; "Shirley fucks". It's meaning is not always sexual, it can be used as an adjective such as; John's doing all the fucking work. As part of an adverb; "Shirley talks too fucking much", as an adverb enhancing an adjective; Shirley is fucking beautiful. As a noun; "I don't give a fuck". As part of a word: "abso-fucking-lutely" or "in-fucking-credible". Or as almost every word in a sentence: "fuck the fucking fuckers!". As you must realize, there aren't many words with the versitility such as the word fuck,as in these examples used as the following words;
- fraud: "I got fucked"
- trouble: "I guess I'm really fucked now"
- dismay: "Oh, fuck it!"
- aggresion: "don't fuck with me, buddy!"
- difficulty: "I don't understand this fucking question"
- inquery: "who the fuck was that?"
- dissatisfaction: "I don't like what the fuck is going on here"
- incompetence: "he's a fuck-off!"
- dismissal: "why don't you go outside play hide and fuck yourself?"

I'm sure you can think of many more examples.
With all these multipurposed applications, how can anyone be offended when you use the word?
Use this unique, flexible word more often in your daily speech. It will identify the quality of your character immediately. Say it loudly and proudly:
FUCK YOU!

lΚαι επειδή είμαι και βιολόγος σας παρουσιάζω ένα σύντομο "οδοιπορικό" της ίδιας λέξης μέσα στο θαυμαστό κόσμο των ζώων.

Tuesday, January 22, 2008

Και ξανά στον αγώνα τραβά




ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παρούσα ανάρτηση είνα ένα σεντόνι που δεν έχει καμία σχέση με Ζαχόπουλο, Μάκη-Θέμο, ροζ DVD, Emo.
Προχωρήστε στην ανάγνωση με προσοχή.


Ένα χρόνο μετά τις μεγάλες κινητοποιήσεις (άρθρο 16) και καθώς οι φοιτητές έχουν ήδη ξεκινήσει ή ξεκινούν τις εξεταστικές τους συνεχίζει το ελληνικό πανεπιστημίο να σέρνει το κουρασμένο και φθαρμένο του σώμα αργά και δίχως προσανατολισμό μέσα στην έρημο της αβεβαιότητας. Παράλληλα εκτός από τις παρενέργειες της τριετίας της ακαδημαϊκής αποδόμησης τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών βαδίζουν προς βάπτισή τους σε πανεπιστημιακά ιδρύματα με νονό τον Στυλιανίδη. Κοιτώντας λοιπόν την επικαιρότητα:

Από τη μία πλευρά

Συνάδερφοι βιολόγοι στην Κρήτη προχώρησαν σε κατάληψη με την αιτιολογία ότι οι καθηγητές δεν τους παραδίδουν θέματα για να εξεταστούν κρατώντας τους "όμηρους". Αυτό σημαίνει ότι αν συνεχιστεί το κλίμα της αδιαλλαξίας ουσιαστικά παγώνει το εξάμηνο ή οι φοιτητές το χάνουν. Ίσως οι καθηγητές παίρνουν εκδίκηση για τη συμμετοχή των φοιτητών στις κινητοποιήσεις.
Ο λόγος σύμφωνα με ανακοίνωση του Συντονιστικού Κατάληψης ήταν ότι ο σύλλογος των φοιτητών «εμπόδισε για δύο συνεχόμενες φορές τη διεξαγωγή των προεδρικών εκλογών που θα πραγματοποιούνταν σύμφωνα με τον νόμο-πλαίσιο».
Παράλληλα όπως φαίνεται ο υπ. Παιδείας φαίνεται αποφασισμένος για

Από την άλλη

Πανεπιστημιακοί δηλώνουν: «Ο νόμος πλαίσιο έχει ρίξει σε εκφυλιστική στασιμότητα τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια» και συμπληρώνουν ότι υπάρχει ελπίδα καθώς ήταν μια ανθηρή περίοδος για την ανώτατη παιδεία (?????) «η οποία όμως τελματώνει με την ατέρμονη αδράνεια όλων των πολιτικών δυνάμεων του τόπου».

Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται βάσει αυτών που διαβάζω οι καθηγητές να μην προχωρούν στην τέλεση των καθηκόντων τους και από την άλλη μεριά να μιλάνε για εκφυλιστική στασιμότητα, ατέρμονη αδράνεια αλλά ανθηρή περίοδο σε έμψυχο υλικό και υποδομές. Δε λέω ακούγονται ωραίες αυτές οι λέξεις από τα στόματα των Πανεπιστημόνων αλλά με το να γεμίζουν ανακοινώσεις με λέξεις που προκαλούν γλωσικές κράμπες και από την άλλη στην Κρήτη υπάρχει κόντρα/βεντέτα μεταξύ των μελών της παν. κοινότητας τότε τί συμβαίνει? Ποιοί στρουθοκαμηλίζουν?


Τέσσερεις απόψεις

Βερέμης: Κάθε μεταρρύθμιση στη δημόσια εκπαίδευση ειδικά βρίσκει μπροστά της σαν τείχος τους αιώνιους φοιτητές - πολιτευτές των ΑΕΙ και τους γηράσκοντες (ευτυχώς) «βοηθούς» του Νόμου Πλαισίου του 1982 που συνδικαλίζονται, για να περιφρουρήσουν τα κεκτημένα τους. Πώς θα αφυπνιστεί επιτέλους ο χειμαζόμενος Ελληνας (γονέας, φοιτητής, φορολογούμενος) πολίτης, για να κράξει τους δυνάστες αυτούς της εκπαίδευσης που διαχειρίζονται το μέλλον μας με αυτισμό;

Mήτσου (πρόεδρος παρατηρητίου για την 3Βάθμια Εκπ.)
Κοινός παρονομαστής η μαγική λέξη «ποιότητα», που δεν την εξασφαλίζει βέβαια η προστασία και το κρατικό «σφιχταγκάλιασμα», αλλά η αυτονομία σε συνδυασμό με την αξιολόγηση όλων και ως προς όλα, αλλά και τη λογοδοσία των υπευθύνων.

Παγουλάτος: (αν. καθ. στο Ο.Π.Α) Η Ευρώπη θέτει τα πανεπιστήμια σε πρώτη προτεραιότητα και ο ευρωπαϊκός χώρος ανώτατης εκπαίδευσης σχηματίζεται, όμως η ποιοτική αναβάθμιση των ελληνικών ΑΕΙ εξακολουθεί να εκκρεμεί. Βραδυπορία σημαίνει περιθωριοποίηση. Η στρατηγική τής μεταρρύθμισης για την αναβάθμιση χρειάζεται όχι μόνο περισσότερους πόρους, απαιτεί επίσης: ακαδημαϊκή αυτοτέλεια, αξιολόγηση, λογοδοσία. Δηλαδή και τα πανεπιστήμια να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

Παπάζογλου (καθηγητής στο Ε.Μ.Π) Υπάρχουν πολλά Τμήματα Πανεπιστημίων που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αντίστοιχα της Ευρώπης, τόσο από εκπαιδευτική όσο και ερευνητική άποψη...πραγματική αυτοτέλεια των Πανεπιστημίων με έναν λιτό νόμο πλαίσιο και παραπομπή σε εσωτερικούς κανονισμούς λειτουργίας που εκφράζουν και τις όποιες ιδιαιτερότητες του κάθε Ιδρύματος

YΓ:Όσοι έχουν ήδη αποφοιτήσει από σχολές 5ετούς φοιτήσεως θα πάρουν αναδρομικά και το μάστερ?

Saturday, January 19, 2008

Γίνε εκατομμυριούχος τώρα!


Mου φαίνεται τον τελευταίο καιρό ότι είμαστε μαζικά υπνωτισμένοι στη θέληση κάποιων άλλων και σκέφτηκα ότι αυτό είναι πολύ άδικο.Γιατί να μας υπνωτίζουν οι Άλλοι (κυβέρνηση, ΚΥΠ, Αμερικάνοι, εξωγήινοι, Εβραίοι,Τατιάνα, Κούγιας) και να μην μπορούμε να τους το ανταποδώσουμε? Δεν θα ήταν φοβερό να μπορούμε να υπνωτίζουμε όποιον θέλουμε και να τον έχουμε δέσμιο των δικών μας επιθυμιών? Φυσικά το όριο είναι η φαντασία και ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει την ύπνωση για να σκλαβώσει το υποσυνείδητο του άλλου και να ελέγχει τις σκέψεις και τις αντιδράσεις του άτυχου υπνωτιζόμενου. Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να υπνωτίσει το αφεντικό του και να κερδίσει την πολυπόθητη προαγωγή και το πολυτελές αυτοκίνητο μπόνους (μαζί με το τζακούζι). Ή ο μαθητής/ φοιτητής μπορεί να υπνωτίσει τους καθηγητές του και να πάρει απολυτήριο/πτυχίο με την ταχύτητα του φωτός 100% αποτελεσματικά και με 0% άγχος. Αυτός δεν είναι ο σκοπός μας άλλωστε. Να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα με την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια (Θεώρημα BioLogos).

Για το λόγο αυτό το παρόν βλόγκ θα παρουσιάσει μια σειρά προϊόντων για την επίτευξη του στόχου. Ύπνωση και έλεγχο της σκέψης:

1. Mε $189 το περίεργο walkman με τα παράξενα γυαλιά μπορεί να ενισχύσει τις εγκεφαλικές δυνατότητες, να αποκαλύψει κρυφές δυνάμεις του μυαλού, να επιταχύνει τη διαδικασία της ανάρρωσης και να οδηγήσει δίμετρες ξανθιές/δίμετρους ξανθούς στο πλευρό σας.

2. Για $15-89 μπορείτε να αγοράσετε τώρα τα σχέδια συναρμολόγησης μέχρι τη συσκευή μαζί με τα ακουστικά, για να παράγετε ηχητικά και οπτικά σήματα για να πετύχετε διάφορα επίπεδα ύπνωσης στο στόχο/θύμα σας.Eγγυημένα 100% επιτυχία άμεσα και σε πολλαπλούς στόχους.

3. Για $169 μπορείτε να γίνετε το κέντρο του πάρτυ και να κάνετε τους φίλους σας χαζούς ή να τους χαρίσετε μόνιμη εγκεφαλική βλάβη δημιουργώντας αστάθεια της ισορροπίας, οφθαλμαπάτες και/ή σχιζοφρένεια.



Mε κάθε παραγγελία δίνεται δώρο και ένας τενεκές φραπελιά

ΥΓ:Eυχαριστώ τους Μυθμπάστερς για την έμπνευση.

Monday, January 14, 2008

Μου τρέχουν τα σάλια



Θα σας πω μια ιστορία σήμερα.Την ιστορία του Ιβαν, ενός επιστήμονα στη Ρωσία γιό παπά σε ένα χωριό, που έζησε πρίν από παραπάνω 100 χρόνια.Αυτός ο κύριος λοιπόν είχε μια μέρα την έμπνευση για ένα πείραμα, που έδωσε νέα στοιχεία στη νευρολογία, τη φυσιολογία αλλά κυριότερα στη μελέτη της συμπεριφοράς.Πριν λοιπόν αυτη η ανάρτηση πάρει το μεγάλο ταξίδι προς τη βαρετή παράθεση επιστημονικών όρων και επιτηδευμένων εξειδικευμένων λέξεων χάριν εντυπωσιασμού θα περάσω στο ψητό. Το ζουμί του πειράματος ήταν η παρατήρηση ότι οι σκύλοι άνοιγαν το στόμα τους, γεμίζοντας τον τόπο σάλια, ξερογλύφοντας τη μουσούδα τους όταν εμφανίζοταν φαγητό. Προσέχοντας πιο προσεχτικά όμως παρατήρησε ότι οι σκύλοι αντιδρούσαν κατά αυτό τον τρόπο ακόμα και στις λευκές ποδιές του εργαστηρίου...χωρίς να είναι φαγητό παρόν...μμμ. Πολύ περίεργο αγαπητέ Γουώτσον.

Η εξήγηση ήταν ότι ο τύπος που τα τάιζε κάθε φορά φορούσε λευκή ποδιά, οπότε οι σκύλοι είχαν εκπαιδευθεί κατά κάποιο τρόπο να περιμένουν φαγητό κάθε φορά που έβλεπαν μια λευκή ποδιά...ΕΥΡΗΚΑ Για αυτό το λόγο τους τρέχαν τα σάλια.Είχαν εκπαιδευθεί από το Ρώσο επιστήμονα να αντιδρούν ασυναίσθητα με όποιο ερέθισμα επέλεγε αυτός είτε ήταν μια λευκή ποδιά, είτε ο ήχος από ένα καμπανάκι.


Θα μου πει κανείς: "Μα καλά ο περισσότερος κόσμος ξέρει για το πείραμα με τους σκύλους του Πάβλοφ...και τί με αυτό?Μέχρι και συγκροτηματάκι υπάρχει..."

Είναι απλό αγαπητοί μου. Έχουμε εκπαιδευθεί πλέον να κουνάμε την ουρά μας και να αφήνουμε τα σάλια μας να στάζουν από το ολάνοιχτο στόμα μας μόλις μας σερβίρουν το κατάλληλο ερέθισμα.Δίχως καμία σκέψη ή με την εντύπωση ότι το σερβιρισμένο/έτοιμο είναι δική μας σκέψη (δεν μας λένε Homo sapiens sapiens τζάμπα άλλωστε) χοροπηδάμε χαρούμενοι σαν βάτραχοι σε αναπαραγωγική φρενίτιδα.Δεν χρειάζεται πλέον ο εγκέφαλος μας να επεξεργαστεί κανένα σήμα, κανένα ερέθισμα.Η επιτυχία της εκπαίδευσης βέβαια έγκειται στο γεγονός ότι δεν εκπαιδευθήκαμε από κάποιο ανώτερο νοήμων οργανισμό ή από τους εξωγήινους από το Σείριο.Ούτε ήταν το αποτέλεσμα δράσης των μυστικών υπηρεσιών, των κομμουνιστών, των σκοτεινών συμφερόντων, του Κούγια κτλ.

Εκπαιδεύσαμε ο ένας τον άλλο σε μια αλυσιδωτή αντίδραση αποχαύνωσης, κανιβαλισμού της σκέψης και τσιμεντοποίησης της λογικής.Χαρούμενοι και αποχαυνωμένοι χορεύοντας γύρω από τη φωτιά αυνανιζόμενοι ο ένας στα μούτρα του άλλου και ουρλιάζοντας με άναρθρες κραυγές.
Μόνο σάλια παντού.Καλή μας όρεξη.

YΓ1.Ο Πάβλοφ πήρε τελικά Νόμπελ για την εργασία του πάνω στο πεπτικό σύστημα κι όχι για τα πειράματά του πάνω στη συμπεριφορά των σκύλων.

ΥΓ.Μαθαίνω παίζοντας.

YΓ3.Να με βοηθήσει κάποιος με την παρακάτω εικόνα γιατί δεν πιάνω τί θέλει να πει ο ποιητής.




UPDATE: Μιας και βρώμισε Κοσκωτίλα ο τόπος και φτάνει η οσμή μέχρι και 2500 km μακρυά ας ξεκινήσουμε όλοι μαζί παρέα το χορό και το σάλιωμα!

Wednesday, January 9, 2008

The Ωmega Post



Άργησα λιγάκι αλλά επανήλθα.Όσοι λοιπόν περιμένουν να δουν κάτι καλύτερο το 08 σε αυτό το μπλογκ ας πατήσουν το κόκκινο Χ πάνω δεξιά.Όσοι βαριούνται και δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν είναι ευπρόσδεκτοι.

Περιφερόμενος λοιπόν στην μπλογκόσφαιρα, πέτυχα την ανάρτηση του Εμπεριστατωμένου,που αναφέρει κάποιες ωραίες ταινίες του τύπου "Μεγάλε ο κόσμος δεν υπάρχει πια όπως τον ήξερες και ξεκίνα να τρέχεις", κοινώς "Δεν υπάρχει σωτηρία/ Έφτασε το τέλος κτλ κτλ". Για όσους δεν έχουν ακόμα καταλάβει σε τί αναφέρομαι (τους δίνω δίκιο γιατί κι εγώ δεν ξέρω που θέλω να καταλήξω) θα τους βοηθήσω και θα αποκαλύψω ότι φυσικά "μιλάω" για ταινίες τελολογικού χαρακτήρα τύπου 28 μέρες μετά/28 βδομάδες μετά, όλες οι ταινίες με ζόμπι του Ρομέρο, το I am legend βασισμένο στο ομότιτλο βιβλίο του Matheson αλλά και τις κλασικές "The Last man on Earth" και "The Omega Man" (πάλι βασισμένες στο βιβλίο του Matheson και τις προτείνω- Must See). Ειδικά στην τελευταία ο Τσάρλτον Χέστον δίνει ρέστα ως επιστήμονας-κομάντο, που θερίζει τους "κακούς" μαυροφορεμένους με τα ρόπαλα χρησιμοποιώντας αυτόματα και χειροβομβίδες, με την ίδια άνεση που θα έριχνε ένα λουκάνικο στην κατσαρόλα.


Ο κεντρικός πυρήνας είναι ένας. Οι "Άλλοι" (ζόμπι- μολυσμένοι με ιό-βρικόλακες-κομμουνιστές) υπερτερούν σε αριθμό και από την άλλη πλευρά υπάρχει ένας ή μερικοί φυσιολογικοί άνθρωποι, οι οποίοι τρέχουν να σωθούν ή χρησιμεύουν ως τροφή για του "'Αλλους". Συνήθως στο τέλος σκοτώνονται όλοι και κερδίζουν τα ζόμπυ ή ρίχνουν οι Αμερικάνοι πυρηνικά και στο σήκουελ επανεμφανίζονται τα ζόμπι. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτοί που τρέχουν, στο διάβα τους θα αφήσουν ενα σωρό από πτώματα, ανατινάξεις και λοιπά ωραία και ίσως και καμιά φιλοσοφική αερολογία για το μέλλον του πλανήτη και πόσο ωραία θα ήταν τα πράγματα αν δεν μόλυναν το περιβάλλον, δεν έκαναν έρευνες οι ξεπουλημένοι επιστήμονες σε "περίεργα" εργαστήρια και πόσο καλά θα ήταν να γινόνταν όλοι ένα μάτσο χίππυδες. Βέβαια είναι πολύ αργά να κάνουν το σήμα της ειρήνης και συνεχίζουν να ρίχνουν όλμους, χειροβομβίδες και ένα σωρό από σφαίρες στα καημένα ζόμπι.

Δεν είναι περίεργο που οι ταινίες αυτές έκαναν θραύση κυρίως την εποχή του Ψυχρού Πολέμου και ειδικά την περίοδο που τα σενάρια για πυρηνικό ολοκαύτωμα ήταν έτοιμα να γίνουν πραγματικότητα. Ευτυχώς για όλους μας οι Ρώσοι το έριξαν στα πετρέλαια και τις βότκες και οι Αμερικανοί στα πετρέλαια και τη λοβοτομή και δεν χρειάζεται να ανησυχούμε για όλες τις κεφαλές (πυρηνικές), που συνεχίζουν να στοχεύουν πόλεις. Δεν υπάρχουν άλλα πυρηνικά όπλα πλέον. Βέβαια σε περίπτωση που θέλετε να είστε προετοιμασμένοι ή απλά για να δείτε με τί προσοχή είχαν προνοήσει οι φίλοι μας οι Αμερικανοί (του Οak Ridge National Laboratory) δείτε το βιβλίο που εξέδωσαν("Νuclear War Survival Skills"). Kαλή ανάγνωση.